"כל שנה זה מרגש מחדש": מאות משתתפים באושפיזין של מליחי

בין המשתתפים: חברי כנסת ושרים מהליכוד, אבי אלקבץ המתמודד לראשות העיר ואישי ציבור

שרים, חברי כנסת ותושבי העיר הגיעו במהלך חג הסוכות בהמוניהם לאירוע האושפיזין של מ"מ ראש עיריית עפולה שלמה מליחי- במטרה להביע בו תמיכה לקראת הבחירות המוניציפליות. מליחי עורך את טקס האושפיזין המסורתי כבר שנים רבות, המשך למסורת של אביו. כבר הרבה שנים שהאירוע נחשב לאחד האירועים  המרכזיים בעפולה בחג הסוכות והשנה הוא היה עמוס במיוחד – בשל סמיכותו לבחירות בעיר. מליחי עצמו אמר באירוע: "כל שנה זה מרגש מחדש והשנה זה מרגש במיוחד. אתם, תושבי עפולה, מעניקים לי את העוצמה להמשיך ולעשות למענכם. אני אמשיך לנצל את כל קשריי עם חברי הכנסת ושרי הליכוד למען העיר עפולה".
סגן השר ירון מזוז: "לפי כמות האנשים שאני רואה כאן, אני רואה פה שלושה מנדטים לפחות וזה המינימום שמגיע לשלמה. איש ישר דרך, ערכי שכל מהותו למען עפולה".
ח"כ ענת ברקו: "יש כאן חבורה שיכולה להוביל מהלכים ושלמה עם דרך הארץ שלו הצניעות והאמינות והגישה הבלתי אמצעית לשרים ולחכי"ם משיג את מה שצריך והכל בנועם הליכות". ח"כ אברהם נגוסה: שלמה הוא האדם המתאים ביותר להמשיך להנהיג בעיר עפולה ובאנו כולם לתמוך בו וברשימה שלו להצלחה בבחירות הבאות.
ח"כ נאוה בוקר: אני כאן כחלק מהמשפחה, שלמה איש נפלא מנהיג אמיתי ועפולה התברכה בו".
לאירוע הגיע גם הרב אפרים בן צבי שבירך את מליחי ואמר: "הווייתו של שלמה היא למען עפולה ואת זה אמרו לי מאות אנשים שאני פוגש מעפולה".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|