"כללית" צפון: מערכת סולארית הותקנה על גג מרפאה בנוף הגליל

גדי כהן, סמנכ"ל וראש חטיבת לוגיסטיקה ותשתיות ב"כללית": "התקנת המערכות הסולאריות מתבצעות כחלק מיישום מדיניות של התחדשות אנרגטית ומעבר לאנרגיה ירוקה"

מערכות סולאריות ליצור חשמל לשימוש עצמי מותקנות בבתי חולים ובמרפאות של שרותי בריאות כללית. המערכת האחרונה הותקנה השבוע על מבנה מרפאה דרומית בנוף הגליל.
"מחוז צפון של כללית משקיע משאבים רבים בשמירה על סביבה בריאה ונטולת מפגעים סביבתיים. כלל עובדינו עוברים הדרכות בנושא וקיים ממונה להגנת הסביבה מחוזי.
בהמשך לעשייה המגוונת, אנו שמחים לקחת חלק במעבר לאנרגיה ירוקה", מסביר רפי ברום, המנהל האדמיניסטרטיבי של "כללית" מחוז צפון.
לדברי אורי ליברמן, מבעלי גולן סולאר: "אנו שמחים להוביל את מהפכת האנרגיה הירוקה בכלל ומהצטרפות שירותי הבריאות בישראל ליזמות בתחום".
במסגרת פעילות התחדשות אנרגטית ומעבר לאנרגיה ירוקה, "כללית", ארגון הבריאות הגדול בישראל המנהל 14 בתי חולים ומעל 1,500 מרפאות בפריסה ארצית רחבה, החל בהתקנת מערכות סולאריות על גגות של מספר בתי חולים ומרפאות קהילה בהספק כולל של 1400 קילוואט מותקן. המהלך מלווה בייעוץ, פיקוח וליווי מקצועי של חברת "גולן סולאר".
המערכת הסולארית האחרונה, הותקנה כאמור השבוע על גג מבנה מרפאה דרומית בעיר נוף הגליל ולוותה בייעוץ ניהול ופיקוח של חברת גולן סולאר. מערכות סולאריות נוספות מותקנות על גגות בתי החולים שלוותה בהוד השרון, סורוקה ב"ש, יוספטל אילת, ועל גגות מבנים במחוזות: בניין לוגיסטיקה בחולון ובמבנים נוספים.
לדברי גדי כהן, סמנכ"ל וראש חטיבת לוגיסטיקה ותשתיות ב"כללית": "התקנת המערכות הסולאריות מתבצעות כחלק מיישום מדיניות של התחדשות אנרגטית ומעבר לאנרגיה ירוקה ב"כללית". מערכות סולאריות לחימום מים ויצור חשמל לשימוש עצמי הינם כחלק מהליך המבוצע ב"כללית" של התייעלות באנרגיה, הקטנת פליטות של גזי חממה. כארגון בריאות אנו פועלים לשמירה על הסביבה בה אנו פועלים וחיים לצד בריאות מטופלינו".