'כללית' מפעילה שירות רפואי און-ליין לייעוץ ומעקב אחר מטופלים הנמצאים בבידוד בית

ניתן להגיע לשירותי און-ליין באפליקציית כללית או בהתקשרות למוקד כוכבית 2700/ mhkuo: fkkh,

כללית החלה הבהפעלת שירות רפואי און-ליין למעקב ולייעוץ למטופלי כללית הנדרשים לשהות בבידוד בית בשל נגיף הקורונה. השירות יינתן בין השעות 08:00-24:00 באמצעות מערך של רופאי משפחה שנרתמו והתגייסו למתן השירות שיינתן בנוסף למוקד המופעל על ידי מד"א.
לדברי פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל כללית "הפעלת שירותי און-ליין ייעודים לטובת מבודדים בבית הוא חלק מהיערכות מיוחדת של כללית לנוכח האתגר הרפואי הניצב בפנינו לשמור על בריאות הציבור. אנו שותפים למאמץ הלאומי להאטת קצב התפשטות הנגיף ויחד עם זאת נערכים להמשיך ולספק את השירותים הרפואיים הרגילים כסדרם בקהילה ובבתי החולים.
לכללית, שהינה חלוצה בהפעלת שירותים רפואיים מרחוק, תשתית וידע רב בתחום הרפואה מרחוק וזו העת לרתום  ולהרחיב יכולות האלה בהיקפים גדולים כדי לצמצם, ככל הניתן,  את חשיפה של המטופלים לאפשרות של הידבקות או הדבקה כך שבכל מצב רפואי שאינו מחייב הגעה למרפאה נציע למטופלינו לקבל ייעוץ מרחוק".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לאור הגידול והוא צפוי במספר המטופלים השוהים בביתם שירות האון-ליין של כללית יאפשר מעקב כאשר הרופאים יכולים לתשאל ולצפות במטופל מרחוק ולהתרשם ממצבו הכולל. במקרה של הופעת תסמינים המעלים חשש להידבקות בנגיף הקורונה הרופא ינחה את המטופל כיצד לפעול ויתאם עבורו הגעה לצורך ביצוע בדיקה איבחון ו/או פינוי לבית חולים.
בנוסף, בתי החולים של כללית ברחבי הארץ נערכים לקליטת חולים, ככל שיידרש,  במחלקות ייעודיות  לטיפול בחולי קורונה וזאת בהתאם להנחיות ובשיתוף משרד הבריאות. המחלקות יצוידו במכשור וציוד רפואי מתקדם שיכלול גם מערכות איבחון מרחוק.
ניתן להגיע לשירותי און-ליין באפליקציית כללית או בהתקשרות למוקד כוכבית  2700. לאור העלייה הצפויה בביקוש יתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל.

 

במרפאה ובבית: המרפאה – שתומכת בחולים במחלות קשות ומונעת סבל

|