'כללית' חנכה את מרכז בריאות הילד הגדול והחדיש במגדל העמק

המרכז החדיש מצויד במיטב במיטב המכשור והציוד הרפואי. את השירות הרפואי יעניקו 8 רופאי ילדים. במקום ינתנו שירותי רפואה יועצת בתחום קרדיולוגית ילדים, פסיכיאטרית ילדים, דיאטנית ילדים, חדר טיפולים למקרים דחופים למתן טיפולים דחופים כמו תפרים, מתן עירוי, חבישות, וטיפולים שונים שיבטיחו קבלת הטיפול קרוב לבית ויחסכו ביקורים מיותרים בחדר המיון.

'כללית' ממשיכה להוביל ולהרחיב את שירותי הרפואה למען תושבי הצפון: ביום חמישי האחרון נערך טקס חנוכת מרכז בריאות הילד החדש במגדל העמק. הטקס נערך במעמד אלי ברדה, ראש עיריית מגדל העמק, מנכ"ל כללית נועז בר ניר, סמנכ"לית חטיבת הקהילה של כללית ציפי שדה, מנהלת מחוז צפון כללית מירב גוט, חברי הנהלת מחוז צפון של כללית, אישי ציבור, תושבים ואנשי הצוות הרפואי של המרכז. מרכז בריאות הילד החדש ממוקם ב'פרץ סנטר' ומשתרע על שטח של כ-850 מ"ר. המרכז צפוי לשרת כ 6000 ילדים אשר יקבלו מגוון רחב של שירותים בתחום רפואת הילדים תחת קורת גג אחת.

• את השירות הרפואי יעניקו 8 רופאי ילדים

נועז בר ניר מנכ"ל כללית "מרכז בריאות ילד הינו קונספט שירותי ייחודי של 'כללית' המאפשר מתן מגוון רחב של שירותים רפואיים לילדים תחת קורת גג אחת. פתיחת המרכז היא ביטוי מוחשי נוסף לצמצום פערים אמיתי שאנו מובילים לטובת ולרווחת מטופלינו בצפון ואני גאה בצוותים המסורים שעושים רבות לקידום בריאותם של המטופלים".
ד"ר ליאור חיימוביץ' ינהל את המרכז החדיש והמפואר המצויד במיטב המכשור והציוד הרפואי. את השירות הרפואי יעניקו 8 רופאי ילדים. בנוסף, ינתנו במקום שירותי רפואה יועצת בתחום קרדיולוגית ילדים, פסיכיאטרית ילדים, דיאטנית ילדים, חדר טיפולים למקרים דחופים למתן טיפולים דחופים כמו תפרים, מתן עירוי, חבישות, וטיפולים שונים שיבטיחו קבלת הטיפול קרוב לבית ויחסכו ביקורים מיותרים בחדר המיון. במרכז יינתנו גם שירותי טיפת חלב, שירותי סיעוד ובית מרקחת צמוד כך שאת רכישת התרופות ניתן יהיה לבצע במקום.
לדברי מירב גוט, מנהלת מחוז צפון "פתיחת המרכז במגדל העמק היא ביטוי למחויבות של כללית לפיתוח ולקידום שירותי הבריאות לרווחת תושבי הצפון. אנו פועלים כל העת להרחבת הפריסה ולהגברת הנגישות לשירותים רפואיים" השירות במרפאה יינתן במשך ששה ימים בשבוע ובזמינות מרבית. הצוות יעניק שירות מקיף בשלל נושאים רפואיים ויענה על הצורך במרפאה מיוחדת לילדים שיותאם במיוחד אליהם. בנוסף המרכז מציע מעטפת של סדנאות ופעילות קהילתית לקידום אורח חיים בריא כגון: סדנאות לעיסוי לתינוקות, סדנאות החייאה, סדנאות תזונה נכונה ועוד.