כללית הרחיבה את שעות הפעילות ברפואת און ליין

לרווחת הציבור, שירותי האון ליין של כללית הורחבו וניתנים ללא עלות למבוטחי הכללית ומאפשרים להתייעץ עם רופאי משפחה, ילדים ועור

הערב הגיע, המרפאה סגורה וכאבי הבטן התגברו, פריחה הופיעה, החום של הילד עלה ואז אתם מתלבטים מה לעשות ולאן לפנות למוקד רפואי או למיון. בדיוק בגלל הדילמה הזאת, כללית הרחיבה את השירות רפואי און ליין. שירות רפואת המשפחה והילדים ניתן החל מהשעה 16:00 ורפואת עור החל מהשעה 20:00. שירותי האון ליין של כללית ניתנים ללא עלות למבוטחי הכללית ומאפשרים להתייעץ עם רופאי משפחה, ילדים ועור מומחים ומנוסים בשיחת וידאו מאובטחת ובכך להימנע להגיע למיון שלא לצורך או להמתין בתור. במהלך הייעוץ הדיגיטלי הרופא המייעץ יכול לצפות בתיק הרפואי של המטופל ולהתעדכן בכל הנתונים הרפואיים המופיעים בו ולראות את המטופל בווידאו ולהתרשם ממצבו. במהלך הייעוץ הרופא יכול לכוון ולתת המלצה כיצד לפעול בהתאם למצב הרפואי, אם הוא יתרשם כי יש צורך בפניה למיון הוא יפנה לשם את המטופל. בתום הייעוץ הרפואי בהתאם להחלטת הרופא נשלח למטופל הפנייה למיון או מרשם דיגיטלי ולרופא המשפחה סיכום רפואי על מנת לשמור על רצף הטיפול רפואי.
"כללית ממשיכה לפתח ולהוביל את שירותי הדיגיטל וכל העת מרחיבה את השירותים הרפואיים, משפרת זמינות עבור ציבור מטופליה תוך שאיפה למצוינות ואיכות רפואית. הרחבת שעות הפעילות ברפואת האון ליין מהווה שיפור נוסף בשירות", סיכמה מירב גוט, מנהלת כללית מחוז צפון.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|