"כלב מי שלא אוהב אותך"

שיר נחמוכה מיקנעם ביקשה מסימון אלפסי שגינת הכלבים היישובית תקרא ע"ש "קינג", כלבה האהוב שנדרס. ראש העיר יקנעם, במחווה מיוחדת, נענה לבקשתה

ראש עיריית יקנעם סימון אלפסי עובר מדי בוקר בשקידה רבה על עשרות רבות של מכתבים ומיילים, ובאחד הבקרים בעודו עובר על הדואר הוא נחשף למכתב מרגש במיוחד שכתבה לו שיר נחמוכה (11), תלמידת כיתת ו-2 מבית החינוך "דליות".
במכתבה לראש העיר העלתה שיר רעיון להקים פארק לכלבים ביקנעם, וראש העיר שקידם תכנית לבניית פארק כלבים ביישוב השיב לה שהפרויקט נמצא בתהליכים מתקדמים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לאור זאת צץ במוחה של שיר רעיון והיא כתבה לראש העיר מכתב נוסף וביקשה ממנו לקרוא לפארק על שמו של כלבה האהוב "קינג" שג'יפ דרס אותו. שיר סיפרה לראש העיר שהיא קיבלה במתנה מאישה מיוחדת ומקסימה כלב מגזע האסקי סיבירי, והיא אהבה אותו מאוד. היא סיפרה בכאב שאחיה לקח את הכלב לשחק באחת המדשאות, והכלב רץ לכביש, נדרס וכעבור יומיים נפטר. בכל אותו הזמן היא ומשפחתה שהו בבית החולים שאושפז והתפללו לשלומו.
ראש העיר הנרגש השתתף בצערה של שיר, ואמר לה שהוא ימלא את בקשתה, ופארק הכלבים היישובי יקרא על שם כלבה האהוב.
במפגש מרגש שנערך בין רה"ע, לשיר ולאמא שלה הודו השתיים לרה"ע על שנענה לבקשה של שיר.
השתיים גם העניקו לראש העיר כמתנה בובת כלב קטנה עם הכיתוב ההומוריסטי: "כלב מי שלא אוהב אותך". אמא של שיר, סינורה, אמרה לראש העיר שהעובדה שפארק הכלבים ע"ש קינג מסבה להם אושר והן מעריכות מאוד את מה שעשה. סינורה סיפרה על אהבת המשפחה לכלב וציינה שהם זכו איתו לרגעים מלאי אושר, שמחה, אחווה ונחת ביחד כמשפחה. ההחלטה לתת לפארק את השם "קינג פארק" היא הרגשה של הקלה מהולה בכאב אמרה סינורה.