"ככה יעשה" בתקופת הקורונה: שיירת "אוטלאידע" בפורים בעפולה

תחפושות הרכבים המקוריות ביותר על פי בחירת הקהל ברשתות החברתיות של הרשות יזכו את בעליהן בפרסים. צילום: ארכיון

חג הפורים שיצוין בבעפולה יהיה כמדי שנה 'שמח ומבדח' אבל גם קצת שונה בגלל הקורונה. כזכור, בשנה שעברה עוד התקיימה ה"עדלאידע" המסורתית בשדרות ארלוזורוב אך כשלושה שבועות לאחר מכן כבר התגלה מקרה ראשון של נגיף הקורונה בעיר ומאז אירועי התרבות והפנאי שינו פניהם ללא היכר.
בהתאם להנחיות הקורונה, שינתה עיריית עפולה באמצעות אגף תרבות, רשת שחקים ואגף קהילה צעירים ונוער את תכנית החג שתצוין השנה באמצעות 'אוטלאידע' – תהלוכת הרכבים ברחבי העיר שתתקיים היום(רביעי-24.2) בין השעות 13:00-17:00 ובמסגרתה יחפשו תושבים את רכביהם ויצטרפו לשיירת רכבים מחופשים כאשר תחפושות הרכבים המקוריות ביותר על פי בחירת הקהל ברשתות החברתיות של הרשות יזכו את בעליהן בטלוויזיה 50 אינץ' וסוני פלייסטיישן.
תחרות נוספת שתתקיים ברשתות החברתיות היא תחרות תחפושות משפחתית של כל בני המשפחה. התחרות תתקיים למחרת שיירת הרכבים, ביום חמישי (25.2), והמשפחה שתשלח את התחפושת המשפחתית המקורית ביותר תזכה בקונסלות משחק מחשב.
באותו יום תתקיים תחרות נוספת של 'בניינים מתחפשים'. חושבים שאתם בניין מגובש? כדאי לכם להתחיל לחשוב על תחפושת משותפת לחזית הבניין והמרפסות שלכם. תחפושת הבניין הכי מקורית תזכה את כל הבניין בערב סרט ופיצות! אז מה אתם צריכים לעשות? לחפש את הרכב שלכם, לחפש את הבניין שלכם או להתחפש בצורה מקורית יחד עם בני המשפחה שלכם ולהירשם בלינק המופיע באתר העירייה או בפייסבוק העירייה.
בנוסף, העירייה תספק באמצעות מרכז צעירים מארז מקושט למשלוח מנות למבנים משותפים דיירי הבניין ימלאו אותו ויעבירו הלאה לשמח את הבניין השכן. כדי להשתתף במיזם משלוחי המנות יש להירשם בלינק שיופיע בפייסבוק פוקוס מרכז צעירים ולאחר שיצרו איתכם קשר להגיע ולאסוף את המארז ממרכז צעירים.