כך תשוו מובילים בצפון עם האתר ask5 ותחסכו כסף בהובלה

על האתגר במציאת מובילים מומלצים בצפון, על הוזלת מחיר ההובלה, וכיצד האתר ask5 משנה את התמונה

מחפשים מובילים כדי להוביל דירה, משרד או רק כדי להעביר פריט בודד באזור הצפון? כדאי שתכירו את האתר ask5 שמציע שירות חדשני להשוואת שירותי הובלות בצפון.
עם עשרות מובילים שרשומים באתר ומערכת מתקדמת להשוואת הצעות מחיר, כל אחד יכול למצוא את המוביל המתאים במחיר זול בעד עשרות אחוזים ביחס למחיר הממוצע. איך משווים הובלות ומה צריך לדעת? לפניכם הסבר על השירות שרוצה לשנות את ענף ההובלה בצפון.

• האתגר במציאת מובילים מומלצים בצפון

חיפוש מובילים מומלצים הוא אתגר בכל המדינה אך נראה שבאזור הצפון המשימה מעט מורכבת יותר לאור העובדה שמדובר על פריסה גאוגרפיית רחבה שהופכת את צפיפות המובילים לדלילה באופן יחסי.
העניין מקבל משמעות גדולה יותר כשרוצים להשוות מספר מובילים לביצוע של משימה ספציפית שהרי מי שצריך להוביל מקרר (הובלה קטנה) מחפש בסך הכל מוביל זול עם טנדר בעוד שמי שעובר דירה חייב חברה גדולה יותר שערוכה להעברת הדירה הן מבחינת משאית מתאימה והן מבחינת כוח האדם. תוסיפו לכל זה את העובדה שחלק מן ההובלות מחייבות מובילים שמוכנים לנסוע למרחקים ובעיקר לעשות את זה במחיר הוגן, ותקבלו תמהיל של אילוצים שיכול להפוך את החיפוש אחר מובילים למורכב, מתיש ויקר.

• האתר ask5 משנה את התמונה

העיקרון שעומד מאחורי אתר ask5 הוא לשנות את אופן הזמנת המובילים בצפון כך שבמקום שאתם תצטרכו להתחיל ולחפש חברת הובלות פנויה ומתאימה שתתמחר את השירות באופן הוגן, המובילים יחפשו אתכם.
איך זה מתבצע? באופן פשוט למדי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא את פרטי ההובלה הנדרשת בטופס השוואת מחירים שמצוי באתר ובתוך דקות להתחיל ולהשוות הצעות מחיר של מובילים וחברות הובלה שעומדים במספר קריטריונים:

  1. הצעות המחיר שניתנות לכם אמיתיות ומאחוריהן עומדות חברות הובלה אמיתיות שרוצות להוביל עבורכם.
  2. כל ההצעות הם של מובילים זמינים בתאריך שאתם צריכים עם אפשרות לביצוע הובלה דחופה.
  3. המערכת מנסה להתאים לכם את המובילים באופן הטוב ביותר כך שאם אתם צריכים הובלה קטנה בצפון, תקבלו הצעות של מובילים עם טנדר בעוד שאם אתם צריכים הובלת דירה מהצפון למרכז תקבלו הצעות מחיר של חברות מתאימות שמובילות במסלול הזה.
  4. ניתן להשוות שירותים נוספים שאתם יכולים להזדקק להם במהלך ההובלה ובכלל זה מנוף הרמה, שירותי אריזה או פירוק והרכבת רהיטים.

עם למעלה מ-100 מובילים וחברות הובלה מאזור הצפון שרשומים לאתר, האפשרות למצוא מוביל מומלץ במחיר זול רק הולכת ועולה.

• הוזלת מחיר ההובלה

למצוא את המובילים המתאימים והזמינים הוא חלק חשוב בדרך להובלה אך יש דבר אחד נוסף חשוב לא פחות והוא מחיר ההובלה.
גם כאן האתר מציג דרך מעניינת להשוואת המחירים כך שאתם תוכלו להוזיל את עלות ההובלה בצפון או אל כל אזור אחר בארץ.
כל מוביל וחברת הובלה שנותנים הצעת מחיר יודעים שאתם משווים כמה הצעות במערכת האתר ושבאופן הגיוני תזמינו את מי שיספק את ההצעה הכי משתלמת. לכן כל מוביל או חברה שמגישה את ההצעה שלה מנסה להיות הכי אטרקטיבית אם באמצעות הוזלת המחיר או באמצעות שירותים אחרים כמו אספקת קרטונים למעבר דירה בחינם או במחיר מוזל, מתן שירותי אריזה וכיוצא בזה.
באופן הזה מתקבל מצב שבו אתם נחשפים להצעות מחיר מתאימות מצד אחד אך גם זולות מצד שני, ויכולים להזמין את אותה הובלה במחיר יותר זול.

הובלות בצפון "על הדרך"

אחד החידושים המסקרנים שנכנס בשנה האחרונה הוא אפשרות להובלות בצפון על הדרך. מה זה אומר? נניח שאתם צריכים להוביל מקרר מהצפון למרכז. מדובר בנסיעה ארוכה שיכולה לייקר את ההובלה עד כדי כך שהיא כבר לא תהיה משתלמת.
בהובלה על הדרך אתם מצטרפים למוביל שכבר מבצע את הנסיעה מהצפון למרכז ושיש לו מקום פנוי במשאית כדי להכניס את המקרר שלכם על הדרך ולהוביל אותו.
במצב כזה המוביל כמעט שאינו נדרש למאמץ מיוחד ויכול לתמחר את ההובלה במחיר זול שישתלם לכם.
איך מתחילים להשוות מחירים? כנסו לאתר ask5, מלאו את פרטי ההובלה הנדרשת לרבות תאריך, סוג ונקודות מוצא ויעד, ובתוך דקות תוכלו להתחיל ולהשוות הצעות מחיר אמיתיות של מובילים זמינים. ניתן להתקשר אל מוקד הזמנות כדי לשוחח עם נציג שירות שיסייע לכם להתחיל ולהשוות מחירים. השירות באתר ניתן לגולשים בלי סיכון או התחייבות ואינכם נדרשים לבחור באחת ההצעות אם לא תרצו בכך.