"כיתת חוץ" בכפר הנוער ויצו ניר העמק

כפר הנוער ויצו ניר העמק עבר גם בקיץ שחלף מתיחת פנים. כיתות לימוד שודרגו והוטמעו מערכות מחשוב חדשות בכל אחת מהן. במקביל, הסתיימו העבודות על הפיכת ניר העמק לבית ספר נגיש באופן מלא לתלמידים הזקוקים לכך בשל מגבלות רפואיות.
מבנה שכבת י' שינה פניו: הוחלפו מזגנים, התבצעה עבודת אקוסטיקה שמפחיתה רעשים וכן הושקעה מחשבה רבה בעיצוב הפנים שלו על מנת להפוך אותו לסביבת למידה נעימה ומזמנת. עוד דבר חדש שבולט בנוף הכפר הוא "כיתת החוץ" שנבנתה בסמוך לספריה, מדובר במרחב חיצוני המאפשר הוראה באוויר הפתוח, שובר שגרה וכזה שייתן למורים ולתלמידים אפשרות לגיוון באופן הלימוד.
ניר העמק חרט על דגלו לאורך השנים את החינוך למצוינות: ערכית, חברתית, אישית ולימודית. הדגש הניתן לדברים בא לידי ביטוי בהטמעת תכניות לימוד מקוריות, חדשניות ומגוונות כך שכל תלמיד יוכל למצוא את מקומו ולהבליט את יכולותיו בתחומים המעניינים אותו מתוך אמונה כי בדרך זאת יצליח לממש את הפוטנציאל האישי הגלום בו ובכל אחד מכ-1300 תלמידינו.
גם השנה ימשיך בית הספר להטמיע את תכנית "מארג" שתעסוק בנושאים ערכיים של זהות: יהודית, אזרחית, דמוקרטית וציונית, בנוסף למתן דגש לנושא החשוב של קיימות ואיכות סביבה, בפרט אצלנו בכפר נוער חקלאי עם משק פעיל ומשגשג. במקביל נמשכת תוכנית "מנהיגות" בחטה"ב וכן עבודות החקר והלמידה מבוססות הפרויקטים בשתי החטיבות.

 

 

 

 

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

מנהלי אגפי חינוך התרשמו מהצלחת התכנית "עיר מדברת שפות" בנוף הגליל

|