כישלון בפארק: בוטל המופע המרכזי בפסטיבל הסוסים

מפיקי פסטיבל הסוסים החליטו לבטל היום את הופעותיהם של עברי לידר, מוקי ומופע הארנבות של ד״ר קספר. אמש נצפתה נוכחות דלה ביותר של צופים בהופעות של דקלה, גליקריה ושמעון בוסקילה. סיבת הביטול לטענת המפיקים; כשל טכני במערכות. עיריית עפולה: ״נשקול לשנות את פורמט החגיגות בשנה הבאה״

מפיקי פסטיבל הסוסים בעפולה החליטו לבטל היום את הופעותיהם של הזמרים עברי לידר, מוקי ומופע הארנבות של ד"ר קספר, לטענתם עקב כשל טכני במערכות.
אמש נערך ערב מופעים בו לקחו חלק הזמרות דקלה, גליקריה והזמר שמעון בוסקילה. במופע צפו כמה מאות צופים כשהאמפי פארק יכול להכיל לא פחות מ 10000 צופים. בעבר אגב הופיעו בו זמרים כמו אייל גולן ושלמה ארצי שמילאו אותו עד אפס מקום.
הפעם התמונה הייתה נראית אחרת אלפי מונים וחלק ניכר מהכיסאות נותרו מיותמים, כך גם מקומות הישיבה בדשא. היום בבוקר החליטו כאמור מפיקי האירוע לבטל את המופעים.

נוכחות דלה בפסטיבל
נוכחות דלה בפסטיבל

תושבים רבים שהתכוונו לצפות במופעים נותרו מאוכזבים. אחד מהם, אורן א׳ סיפר לאתר עמק ניוז: ״תכננו כבר הרבה זמן ללכת למופע של מוקי ולפתע גילינו שהמופע בוטל. זה מאכזב מאוד. חבל שזה קורה בהתראה כל כך קצרה״.

מעיריית עפולה נמסר בתגובה: ״הפקת האירועים בערב בפארק העירוני הינה באחריות חברת ההפקות "מופעים בע"מ" כמו גם האחריות על ביטולן״.
עוד הוסיפו בעירייה כי הם ישקלו לשנות את פורמט החגיגות בחג הסוכות בשנה הבאה.
דרור כהן, המפיק בפועל של האירועים התייחס לביטול המופעים ואמר כי הן בוטלו עקב כשל טכני במערכות.