כינרת: חילוץ דרמתי של נער כבן 17 שטבע באגם

הנער אותר לאחר סריקות של שוטרי השיטור הימי ביחד עם צוללנים, ונמשה במצב קשה, הנער עבר החייאה ופונה לביה"ח כשהוא מונשם. המחשה: ארכיון

בסמוך לשעה 12:00 הוזנקו שוטרי השיטור הימי יחד עם צוללנים לאגם לאחר שהתקבלה במוקדי המשטרה ומד"א, הודעה על נער שקפץ לאגם הכנרת ועקבותיו נעלמו.
לאחר סריקות אותר הנער הוא נמשה מן המים כשהוא במצב קשה. צוות רפואי ביצע בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, ולאחר שהדופק חזר ומצבו של הטובע התייצב, הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח פוריה כשמצבו קשה.
מחקירה ראשונית במקום עלה כי הנער שיצא לטיול עם שני חבריו ללימודים, הגיעו לטיילת יגאל אלון בכינרת ושם באזור המכונה "המזרקה" קפץ למים.
חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א קובי סרור סיפר: "כשהגעתי למקום אזרחים סיפרו לי שהנער קפץ למים, אבד אתו הקשר והם הזעיקו מיד את כוחות החירום. תוך כדי הסריקות שנערכו באסור האזרחים שהיו במקום איתרו את הנער ומשו אותו מהמים לסלעים ויחד איתם העברנו אותו לטיילת. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, מיד התחלתי לבצע בו פעולות החייאה וכעבור מספר דקות הצטרף אלי צוות ניידת טיפול נמרץ שהוזנק גם כן למקום. לאחר פעולות ההחייאה המתקדמות והממושכות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים הדופק של הנער חזר והוא פונה במצב קשה מאוד לבי"ח כשהוא מונשם."