כינרת: בראש השנה יופעל קו "סובב כינרת"

על מנת להקל על הגעת הנופשים לחופים, תופעל על ידי איגוד ערים כינרת ורשות הכינרת, הסעה חינמית, קו 'סובב כינרת' במהלך ראש השנה 30/9 ו- 1/10

בשורה למטיילים והנופשים בכינרת בראש השנה,  בחג יופעלו שאטלים- "קו סובב כינרת" יפעל החל מהשעה 10:00 ועד 20:00 בלילה ויצא כל שעתיים עגולות מתחנת גליל סנטר בטבריה, יקיף את האגם הלאומי, יעצור בכל חופי הכינרת וישוב חזרה אל טבריה.
הפעלת "קו סובב כינרת", נועדה להקל על עומס התחבורה בכבישי סובב כינרת, למנוע זיהום ובמיוחד לסייע לנופשים בהגעה לחופים. הקהל מוזמן להשאיר את הרכב בטבריה ולהשתמש בשאטל, ההסעה החינמית, מגליל סנטר ומשם אל החופים. מאחר והכניסה לחופים הינה ללא עלות, הנופש בכינרת הינו זול ונגיש יותר לכלל עם ישראל.
רשות הכינרת תפעיל בחג גם צוותי ההסברה שיסיירו בחופי איגוד ערים כינרת השקטים, יפגשו את ציבור הנופשים ויסבירו על חשיבות השמירה על הניקיון, מקורות המים ומחלקים שקיות אשפה.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בנוסף יינתנו שירותי הצלה בחופי האיגוד עד השעה 18:00 בערב ויתוגברו צוותי הפיקוח והמתנדבים.
ברשות הכינרת מבקשים מכלל הרוחצים לרחוץ רק בחופים מוכרזים עם פיקוח ושירותי הצלה, לא להיכנס למים שלא בשעות פעילות תחנת ההצלה, להימנע מלהיכנס למים עם אביזרי ציפה (אבובים, מזרונים וכד') ובעיקר להשגיח השגחה רציפה ופעילה על הילדים בעת הרחצה בים והשהייה בחוף למען בטיחותם.
יש לציין, כי איגוד ערים כינרת, המועצות האזוריות והמשרד לביטחון פנים, הציבו בחופי הכינרת מצלמות אבטחה, הפועלות לאורך כל שעות היממה ומקושרות אל חדר השליטה והבקרה ברשות הכינרת בצמח, המחובר גם למשטרת ישראל, למען ביטחון הנופשים.

לפרטים ומידע- כוכבית כינרת מכל טלפון- 55477* ובאתר www.kineret.org.il

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|