'כוחה של האמנות'

יצירותיהם של תלמידים ותלמידות מבית הספר גלעד בעמק המעיינות מוצגות בתערוכה 'על כוחה של האמנות', המוצגת בבית ציוני אמריקה בתל אביב. התערוכה הינה פרי דמיונם של תלמידים היוצרים במגוון טכניקות וחומרים בסטודיו

בימים אלו, יצירותיהם של תלמידים ותלמידות מבית הספר גלעד בעמק המעיינות מוצגות בתערוכה 'על כוחה של האמנות', המוצגת בבית ציוני אמריקה בתל אביב- יחד עם אמנים ואמניות מוכשרים ומוכשרות.
בית ספר גלעד לחינוך מיוחד שבמחוז צפון, מהווה מסגרת חינוכית, טיפולית, שיקומית למתבגרים החווים משבר רגשי נפשי בגילאי 13-21. בתפיסתו החינוכית, בית הספר מאמין  בגישה כי כל תלמיד על פי "צרכיו, יכולתו וחוזקותיו" המתבטאת ביצירת קשר משמעותי, פיתוח תחושת שייכות, ביטחון, תחושת יכולת ובניית אוטונומיה עצמית.
להשגת המטרות והיעדים בית הספר עושה שימוש בכלים לימודיים כולל תעודת בגרות איכותית, תעודות טכנולוגיות,  כלים טיפוליים של אמנות, מוזיקה, בע"ח, תנועה, ספורט, טבע  וכלים חברתיים של מעורבות בחיי הקהילה, באירועים חברתיים ובתעסוקה.
תערוכת הציורים על כוחה של האמנות- הינה פרי דמיונם של תלמידים היוצרים במגוון טכניקות וחומרים בסטודיו הפתוח- מרחב המשמש ליצירה ולביטוי אמנותי.
בשנת 2016 הקימה Universal art מיזם אמנותי התנדבותי למען נערים ונערות בסיכון ותלמידים ותלמידות מבתי ספר לחינוך מיוחד. הנערים והנערות מוזמנים לקחת חלק בתערוכות ולהציג את יכולתם היצירתית תחת פלטפורמה מכובדת ומכבדת, על מנת להנחיל לדור העתיד ערכים של אמנות ותרבות. שיתוף פעולה כזה נוצר עם בית הספר גלעד, בעמק המעיינות, במסגרתו מוצגת עבודת התלמידים. התערוכה תוצג עד יום רביעי הבא.