כדורסל: שם גדול בדרך לגלבוע

המועדון הצפוני התחיל הכנותיו לעונה הבאה, שם גדול חתם בקבוצה- הסנטר המוכשר פטריק יאנג ששיחק באנ.בי.אי ובמועדונים גדולים באירופה במסגרות היורוליג והצ'מפיון ליג ישחק תחת ליובין. אליו יצטרף לסגל הרכז המוכשר אייזיאה קאזינס. צילום: ויקיפדיה(Ultraslansi)

לאחר סיום מוצלח לעונה החולפת שהסתיימה בפיינלפור ובטעם של עוד, בגלבוע לא מחכים הרבה, וכבר התחילו לעבוד לקראת העונה הבאה, כאשר בגלבוע ינחת שם גדול- הסנטר פטריק יאנג(206, 28).
יאנג, בעל ניסיון ביורוליג, ובצ'מפיון ליג, שיחק בין היתר בגלאטאסראיי ובאולמפיאקוס, מגיע לגלבוע מאוולינו האיטלקית שם קלע בממוצע בצ'מפיון ליג 8 נק' והוריד 8.6 ריב', כאשר בליגה האיטלקית קלע 8 נק' למשחק ו- 7.7 ריב'.
ליאנג מצטרפת החתמה נוספת בקבוצה, הפוינט גארד אייזיאה   קאזינס(27,193), בוגר מכללת אוקלוהומה, ששיחק מספר שנים בליגת הפיתוח של האנ.בי.איי, ולאחר מכן בירושלים ובשולה הצרפתית, כאשר לגלבוע מגיע קאזינס ממפריסטרי היוונית.
ארצי פרטי מנכ"ל גלבוע/גליל על ההחתמה הכפולה: "שמחים על החתמתו של פטריק יאנג, שחקן בעל יכולות מוכחות שייתן לנו הרבה נוכחות בצבע, ואייזיאה קאזינס, שחקן מוכשר מאוד, שמשחק בעמדת הרכז והשוטינג אחריו אנחנו  עוקבים מספר שנים, ועכשיו סוף סוף בשלו התנאים להבאתו לגלבוע".
ליאור ליובין על החתמת יאנג: "כשהייתה ההזדמנות להביא את פטריק יאנג לא הססנו, זה שחקן שהיה ברמות הגבוהות ורוצה להגיע לשם, ויוסיף לנו פיזיות, קשיחות, מנהיגות- שמחים שהוא מצטרף אלינו למשפחת הגלבוע".

אייזיאה קאזינס. צילום: וקיפדיה(Timan)
רכז מוכשר חתם בגלבוע: אייזיאה קאזינס. צילום: וקיפדיה(Timan)

להחתמתו של קאזינס התייחס ליובין ואמר: "קאזינס הוא שחקן בעל פוטנציאל גדול, ואני מאמין שהוא יתחבר יתאקלם מהר במקום, ויעזור לנו ליצור את הזהות הקבוצתית שאנחנו רוצים".
ממועדון גלבוע/גליל נמסר כי גם בגזרת המנויים בעקבות פניות רבות מצד האוהדים, כבר בקרוב יצא מבצע מנויים תחת הכותרת "מנוי של אהבה", אם כתמיכה בקבוצה המיוחד מהגלבוע, ובתקווה שתתאפשר כניסת אוהדים למשחק בהתאם למגבלות התקופה הנוכחית