כדורסל נוער לאומית : מצטייני העונה

בעוד כמה שעות ירתח אולם הכדורסל בנהלל עם צאת המשחק השני בסדרת הגמר נוער לאומית לדרך, כל העיניים נשואות לעבר קבוצתו של שרון אברהמי שניצחון ישאיר את צלחת האליפות באופן קבוע בעמק.
רגע לפני סיום העונה אנחנו מביאים בפניכם את הנציגות הנכבדה שלנו בעמק ב"מצטייני העונה" של ליגת הנוער לאומית לאחר משאל מאמנים (קרדיט אתר ספסל)

• מאמן העונה: ניר קפלן, הפועל גלבוע מעיינות 

עונה חמישית של ניר קפלן על הקווים במועדון של גלבוע מעיינות, והוא ממשיך להוביל את הקבוצה להישגים, כשגם זכיה בליגת התיכונים עם עמק חרוד רשומה על שמו. אחרי שאשתקד הגיעו לרבע הגמר, העונה עשתה גלבוע צעד קדימה והדוחה רק בחצי הגמר על ידי השכנה מעמק יזרעאל. קפלן הוביל את גלבוע לסדרה בת 3 משחקים מול דני ירושלים החזקה שהוליכה את הבית העליון הדרומי ברבע הגמר ולמרות שהיו ללא יתרון ביתיות גלבוע לא הראתה נחיתות והצליחה לחזור מפיגור 1-0 לניצחון גדול בדרך לחצי הגמר.

קפלן גבר בקול אחד על שני המאמנים שיפגשו בגמר: שרון אברהמי, שנבחר למאמן העונה בלאומית והוביל את העמק לגמר היסטורי, ורון נווה, שהוביל את רעננה להופעה שלישית ברציפות בגמר.

ניר קפלן
ניר קפלן

• שחקן בחמישית העונה:  קורן ג'ורנו, הפועל עמק יזרעאל

תמימות דעים נרשמה במחוז הצפוני וברוב המחוז הדרומי, כששחקנה המוכשר של עמק יזרעאל סיים עם 10 קולות מפי המאמנים. אחד הכישרונות הגדולים ביותר שצומח במועדון הצפוני, שאם לא הייתה לו עוד שנה בנוער, כבר היה כנראה מחוזר על ידי הקבוצות בארץ.
ג'רונו עדיין בי"א, וכבר עונה שניה שהוא מוביל את קבוצת הנוער של העמק, העונה כאמור עד הגמר.
עם יד טובה מבחוץ לצד יכולת חדירה הוא סיים כמלך הסלים של הקבוצה וסגן מלך הסלים של הבית העליון עם מעל 18 נקודות למשחק.
היכולת שלו לא נעלמה גם מעינו של מאמן קבוצת הבוגרים של המועדון שמשחקת בליגה השלישית, בה הוא קיבל דקות משמעותיות במהלך הסיבוב השני מה שהוביל לבחירתו לתגלית העונה.
בקיץ שעבר הוא היה חלק מנבחרת הקדטים שהעפילה לדרג א', וגם בקיץ הקרוב עתיד להשתייך לנבחרת הנוער וינסה לשחזר את ההישג.

 

קורן גורנו
קורן ג'ורנו

• חמישית העונה:יובל בן חמו, הפועל גלבוע מעיינות

למרות פציעות שפגעו בו במהלך העונה, בן חמו סיים את העונה כמלך הסלים של גלבוע מעיינות, כשבין היתר הוא רושם תצוגות של 26 ו29 נקודות במשחקים. השחקן הכניס הרבה אנרגיות בקבוצה מהצפון והיה מצויין במהלך סדרת רבע הגמר מול הפועל ירושלים אותה סיים עם קרוב ל16 נקודות למשחק, שיפור של כמעט נקודה מהממוצע שלו בבית עליון.

יובל בן חמו
יובל בן חמו