גלבוע/גליל הערב בגן נר בקרב של "להיות או לחדול"

הפועל גלבוע/גליל תפגוש הערב את מכבי ת"א בגן נר למשחק מס' 2 עם משקולות על הכתפיים במשחק גורלי על האליפות לאחר שהפסידה לתל אביב ביום שני האחרון בתוצאה 74:83 במסגרת סדרת הגמר הטוב מבין שלוש. צילום רום שקד

הפועל גלבוע/גליל תתייצב הערב למשחק גורלי בגן נר במטרה להשאיר את חלום האליפות בחיים ולהשוות את הסדרה הכי מדוברת העונה, במידה וגלבוע תנצח את תל אביב, משחק ההכרעה יערך מחר(חמישי) בהיכל מנורה, מנגד מכבי תל אביב יכולה הערב להכריע את הסדרה בסוויפ ואף לחגוג אליפות נוספת בגן נר.
בגלבוע/גליל ניכרת הדריכות, מהקבוצה נמסר כי האולם צפוי להיות עד אפס מקום באוהדים אדומים, והכול מוכן למשחק הגדול והחשוב שלמעשה זהו משחק הבית האחרון העונה.
מאמן הקבוצה אבישי גורדון אמר מוקדם יותר במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול כי: לפני הכל אני רוצה להגיד תודה לקהל שלנו שבא לכל משחק ודוחף אותנו, אני רוצה להגיד תודה מיוחדת לראש המועצה שלנו עובד נור והצוות שלו", המשיך אבישי גורדון, "אנחנו לא קבוצה שמוותרת ואנחנו משחקים עם הלב. זה מה שיהיה עם הקהל שלנו, מצפה לנו משחק מעניין מאוד".
גורדון התייחס למשחק שנערך ביום שני בו הפסידה קבוצתו לתל אביב בהיכל מנורה בתוצאה 83:74 ואמר כי "בגמרים אין כזה דבר עייפות, בטח כשמגיעים לאולם כזה עם אווירה כזו מיוחדת. הכל בראש. מכבי ת"א היו מאוד אגרסיביים מההתחלה, אנחנו צריכים לבוא מוכנים לזה. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר קשוחים איתם, יותר מדי שחקני מפתח הרגישו יותר מדי בנוח. בכל פעם שהיה לנו מומנטום, חסרה לנו החלטה נכונה אבל אנחנו נלמד מזה. אנחנו לא מוותרים, לומדים מטעויות ומכבדים את מכבי ת"א. יהיה משחק מעניין"
קפטן הקבוצה נתנאל ארצי הוסיף במסיבת העיתונאים כי: "שמחתי לראות אולם מלא .., לא היה את זה כמעט שנה", הוסיף ארצי, "היה משחק מאוד קשה, מכבי זו מכבי. נבוא כמה שיותר מוכנים. תהיה מחר אווירה מעולה ואולם מלא, אני מצפה למשחק טוב".
ארצי התייחס בנוסף לניסיונם של חבריו במעמדים כאלה ואמר: "לא פשוט להגיע למעמד שלא כל אחד אצלנו בקבוצה חווה, מכבי ת"א הייתה שם המון פעמים. זו משימה לא פשוטה בכלל. נכון שהפסדנו אתמול, היה משחק מאוד אנרגטי, אפשר להגיד שהרבה שחקנים טיפה התרגשו. מחר יש עוד משחק ואני מאמין שהבנו מה ראינו אתמול, כל העונה היינו ביחד ואני סומך על החבר'ה שלי כמו שהם סומכים עליי. יהיה משחק ממש כיף מחר ונהנה מכל רגע, אלו דברים שלא חוזרים יותר מדי".