בתום טקס זיכרון מרגש לזכר יקיריה, גברה הפועל עפולה על גליל עליון

במעמד ראש העיר אלקבץ, הורים שקולים וקהל אוהדים רב, מתייצבת עפולה במקום השני בטבלה, לאחר ניצחון על גליל עליון בתוצאה 101:95 במשחק צמוד מול גליל עליון עם מהפכים, ודרמה מותחת בדקות הסיום.לייס דאן להט עם 30 נק'.

לעיני כ- 600 צופים, ובמעמד ראש העיר אבי אלקבץ, ממלא מקום ראש העיר חביב פרץ, והורים שכולים, טרם המפגש המסקרן עם שתי הפייבוריטיות לעלות ליגה העונה, הפועל עפולה, וגליל עליון, נערך טקס הזיכרון המסורתי לבניה. בשם הורי הבנים ז"ל, הודתה לאה צוריאנו אימו של גילי צוריאנו ז"ל למועדון ומחלקת הספורט שכבר 31 שנה מזכירים את היקירים.
ראש העיר אבי אלקבץ הבטיח שהעיר עפולה תמשיך לזכור את בניה ששיחקו במועדון ותפעל לפי מורשתם לפיתוח וגידול הספורט בכלל והכדורסל בפרט ככלי תרבותי חינוכי מהמעלה הראשונה. שחקני קבוצת הנוער והנערים היו משמר הכבוד והדליקו נרות לזכר היקירים.
המפגש עצמו בין עפולה לגליל עליון שפתחה את העונה ברגל ימין עם 3 ניצחונות, הוליד משחק צמוד למדי ומותח, ריצות משני הצדדים, שיווין בדקת הסיום, וכאמור בסיום עפולה מנצחת בתוצאה 101:95 ללא ליינס ולוטאטי שיצאו בחמש עברות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ברבע האחרון עפולה הובילה בהפרש קטן במרבית הדקות, וכאמור דקה לסיום הצליחה גליל עליון להשוות את התוצאה ל- 92:92, אבל ריצה של 9:2 נק' של עפולה, גמרו את הסיפור ומיקמו את עפולה במקום השני בטבלה.
במחזור הבא שיתקיים ביום ג' תפגוש עפולה בחוץ באשקלון.
ניר קפלן מאמן עפולה: "תוכנית משחק שלנו יצאה לפועל האנרגיות והלב הפכו בשבילנו את המשחק הקהל היה השחקן השישי שלנו ואני מודה לכל מי שהגיע נתראה במשחק הבא באשקלון".
קלעו לעפולה: לייס דאן 30 נק',מוריאל לוטאטי 9 נק' ו-5 אס', דולב דרפיץ 9 נק', אביאל לוי 6 נק', מקסים קיקוס 4 נק', אלונזו קולמן 13 נק', בן קרטר 19 נק' ו- 7 אס', קלארק רוזנברג 11 נק'