כדורגל: עפולה סיימה בתיקו מול ראשל"צ החזקה, נוף הגליל, אסי גלבוע ומגדל העמק הפסידו

לאחר השינוי בעמדת המאמן, עפולה הצליחה לעצור את הקבוצה החזקה מראשל"צ  וגם את שורת ההפסדים, נוף הגליל הפסידה לרהמ"ש 1:0, וקבוצות ליגה א' צפון: מגדל העמק ואסי גלבוע הפסידו, הראשונה לרובי שפירא – 1:0, השנייה הובסה בצור שלום – 3:1

• עפולה ראשל"צ – תיקו 0:0

עצרו את הסחף? לאחר טלטלה בעמדת המאמן בעקבות שורה של  הפסדים ותוצאת תיקו אחת בעיקר מול קבוצות חלשות, ניצוץ של תקווה במועדון מבירת העמק, הקבוצה של המאמן החדש השלישי במספר, שלומי דורה, שיחקה בבית בשישי האחרון(8/11) מול ראשל"צ החזקה הממוקמת במקום השני בטבלה וסיימה מולה בתיקו אפס.
במחזור הבא – מס' 13 תפגוש עפולה בבני סכנין בדוחא בעוד כשלושה שבועות. מספיק זמן לדורה לתקן ולגבש סביבו את הסגל העפולאי לקראת מסע ההיחלצות מהמקום האחרון בטבלה.

• נוף הגליל – הפועל ניר רהמ"ש 1:0

הפועל נוף הגליל אמנם קבוצת מרכז טבלה, אך עדיין לא מצליחה לייצב יציבות. לאחר הניצחון היוקרתי משהו מול עפולה הממוקמת אחרונה בטבלה, שחקניו של איתי מורדכי הפסידו לרמה"ש מצמרת הליגה. במחזור הבא משחק קשה לנוף הגליל שתארח במחזור הבא(29/11) את אשקלון מתחתית הליגה שנלחמת על חייה.

• מגדל העמק – מ.ס חיפה רובי שפירא 1:0

מגדל העמק, קבוצת מרכז טבלה, הפסידה אמש לחיפה רובי שפירא בתוצאת 1:0 קטן מול השנייה בטבלה.
במחזור הבא שיתקיים בעוד כשבועיים ב- 29/11 תתארח מגדל העמק במגרשה של הפועל בני זלפה.

• אסי גלבוע – מכבי צור שלום ק.ביאליק 1:3

לאחר שני ניצחונות מרשימים קבוצה מהגלבוע שהעלו אותם מעל הקו האדום בהפרש של נקודה, נכנעו שחקניו של המאמן המקומי מהגלבוע אדהם זועבי לצור שלום בתוצאה 3:1.
למרות זאת מגיעות מחמאות לקבוצה שעמדה בפני סגירה שלאחר שמוא"ז גלבוע הסירה את תמיכתה בקבוצה, הקבוצה רצה העונה עם סגל צעיר ובלי שמות גדולים ובניגוד לכל התחזיות מצליחה לשרוד
במחזור הבא מס' 10, יארחו שחקניו של זועבי את הפ' בני ערערה עארה במגרש יעל בעוד כשבועיים בשבת(30/11)