כבר 38 שנים: המכללה הטכנולוגית נוף הגליל פותחת שנת לימודים חדשה

מירב ששןן מנכ"לית המכללה: "במהלך שנים אלה, ועם הניסיון המצטבר, התאפיינה המכללה כמוסד מיומן ומקצועי בהכשרת הנדסאים וכבית עבור הסטודנטים, בו הם זוכים לליווי אישי ותומך"

באיגרת למרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל לקראת פתיחת שנת הלימודים ה-38 במכללה כתבה מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל: "שנת הלימודים תשפ"ב פותחת את שנתה ה-38 של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל. במהלך שנים אלה, ועם הניסיון המצטבר, התאפיינה המכללה כמוסד מיומן ומקצועי בהכשרת הנדסאים וכבית עבור הסטודנטים, בו הם זוכים לליווי אישי ותומך.
חוד החנית של פיתוח ההשכלה הטכנולוגית במכללה הוא אתם, צוות רכזי המגמות וסגל המרצים, מוטלת עליכם המשימה להכשיר את הסטודנטים להיות בוגרים מיומנים ובקיאים בתחום ההתמחות הטכנולוגית, אשר חוו ניסיון בעבודה בצוות באופן יעיל ואפקטיבי, בוגרים שהתנסו בהתמודדות עם פתרון בעיות, בחשיבה יצירתית ובתקשורת יעילה ופרודוקטיבית. באחריותכם לספק לסטודנטים את הכישורים הללו ואת הידע המקצועי העדכני ביותר לעולם העבודה הממתין להם בסיום לימודיהם. מרצה מצוין ייחקק אצל תלמידיו כמודל לחיקוי. מצוינות היא ערך אותו אנו נטפח במכללה, הן בקרב המרצים והן בקרב הסטודנטים".
המנכ"לית שיתפה את המרצים על המגמה החדשה במכללה והיא בניית קומה נוספת של מצוינות והישגיות עילית. "במהלך השנה נפתח תוכניות מצוינות מגוונות, כפי שהתחלנו במגמת תוכנה ובמגמת חשמל. מצוינות והצטיינות ושאיפה להתמקצעות, תביא להישגים גבוהים כסטודנטים ולעובדים מצוינים בתעשייה".
עוד באגרת למרצים שיתפה המנכ"לית בדבר הבשלת תהליכים כמו  : הזמנה לאורך שנת הלימודים של הסטודנטים להשתתף בסדנה תהליכית לשיפור . מיומנויות למידה וכן פתיחת שנת הלימודים בלימודי קורסי הכנה לפי מגמה לסטודנטים שנה א'. חידוש מרענן נוסף הוא ההחלטה כי המכללה תגביר עבור הסטודנטים מהחברה הערבית את לימודי השפה העברית לשיפור השפה, ללא עלות, באמצעות שיתוף פעולה עם מרכז ראיין.

 

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|