כביש 65: הולך רגל בן 20 נהרג מפגיעת כלי רכב

לסטטיסטיקה המדממת של כביש 65 מעפולה לצומת גולני התווסף הערב הרוג נוסף. צעיר בן 20 שחצה את הכביש ברגל בסמוך לצומת אילניה, נפגע מכלי רכב ונהרג

בכביש 65, סמוך לצומת אילניה, נהג כלי רכב פגע בשעות הערב בהולך רגל, בן 20, שחצה את הכביש. כתוצאה מהפגיעה נפצע הצעיר באורח אנוש ופונה לקבלת טיפול רפואי בביה״ח פוריה. בהמשך הוא מת מפצעיו.
בוחני תנועה של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה. נהג הרכב הפוגע עוכב בזירת התאונה.
מחקירה ראשונית של בוחני התנועה עולה כי הולך רגל שחצה את הכביש בצומת מחנה נפתלי לכיוון תחנת האוטובוס  נמצאת בכיוון נסיעתו של הרכב, נפגע על ידי רכב פרטי שנסע מצפון לדרום. במקום אין מעבר חציה.
מותו של הולך הרגל נקבע בבית החולים פוריה. נהג הרכב פונה לקבלת טיפול רפואי כשהוא במצב קל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מדוברות מד"א מרחב ירדן נמסר: ״בשעה 18:19 נמסר למד"א מרחב ירדן על הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 65 סמוך לצומת אילניה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לפצוע קשה עם פגיעה רב מערכתית. במקביל, מסוק מד"א הוזנק לאירוע״. בהמשך פונה הולך הרגל, בן 20, למרכז הרפואי פוריה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.
פאראמדיק מד"א שגיא גלייטמן שהגיע למקום סיפר: "על הכביש שכב צעיר כבן 20 במצב אנוש, מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי לביה״ח״.
מהמרכז הרפואי פוריה נמסר: ״הצעיר הגיע למרכז הרפואי פוריה ללא רוח חיים. נעשו נסיונות החייאה, אך לצערנו הרב, ללא הצלחה. צוות המרכז הרפואי פדה פוריה משתתף בצערה הכבד של המשפחה״.
כביש 65 גבה בשנים האחרונות קורבנות רבים, בהם הרוגים ופצועים. בעבר נערכו בציר הפגנות רבות של תושבים המתגוררים בסמוך לכביש, במטרה לשנות את הסדרי התחבורה.