כביש הדמים 66: ביהמ"ש כפה הידברות בנושא גדר ההפרדה

הנחיה זו באה בעקבות העתירה שהגישה מועצה אזורית מגידו כנגד חברת נתיבי ישראל שעניינה הסדרת כניסה לשטחי החקלאות במפרדות הבטון בתוואי הכביש

בית המשפט המחוזי בנצרת – דן השבוע (30/11) בעתירה שהוגשה על ידי הקיבוצים משמר העמק, מגידו, גד"ש מגידו ובתמיכת המועצה האזורית מגידו, כנגד חברת נתיבי ישראל להקמת מפרדות בטון בתוואי הכביש .


חברת נתיבי ישראל החלה בימים אלה בבניית גדר הפרדה מבטון לאורך הכביש, בעקבות ריבוי תאונות הדרכים ונפגעים רבים במחצית השנה האחרונה והפגנות של  מטה מאבק שהקימה מועצה אזורית מגידו .דרישת היישובים ,החקלאים והמועצה, במסגרת הסדרת גדר הביטחון שיהיה כניסה מוסכמת על  החקלאיים לשטחים שלאורך כביש 66.


השופט אשר קולה, פסק בהחלטתו בשלב זה, בטרם ייתן החלטה  לגוף העתירה, כי הוא סבור שראוי שהצדדים יוסיפו וידברו ביניהם , בשיתוף עם המועצה האזורית מגידו, על  מנת להגיע לפתרון מיטבי שיניח את דעת כל הצדדים בנושא.

הוא קבע פרק זמן של 30 יום לצורך מיצוי הליכי ההדברות.

איציק חולבסקי ראש המועצה: "אמרתי בדברי, בדיון המשפטי, שהפתרון של נת"י למצב הבטיחות הקשה בכביש 66 לא יכול שלא לכלול התחשבות בצרכים החיוניים של החקלאיים המעבדים את שדות עמק יזרעאל קרוב ל100 שנים. המועצה פועלת  בכל הדרכים החוקיות לכך שכביש 66 יורחב ל – 4 מסלולים, אך בשלב של פתרון ביניים חייבים לתת מענה לאינטרסים של החקלאים והישובים לאורך הכביש. אני רואה בהחלטת בית משפט צעד חשוב בכיוון זה"

עפולה: חשד לרצח של אישה בת 48

|

מתקדמות העבודות להקמת מחלף עוקף צומת המוסכים

|