"כביש אדום": תאונה נוספת בציר 66

היום ארעה תאונה נוספת בציר 66, סמוך למושב מדרך עוז. במועצה דורשים ששדרוג הכביש יחל באופן מיידי

היום ארעה תאונה נוספת בכביש 66, בצומת המושב מדרך עוז שבשטח שיפוטה של המועצה האזורית מגידו. במועצה מתריעים מזה זמן רב על המסוכנות הרבה בצומת ודורשים ממשרד התחבורה לשנות את הסדרי התחבורה במקום ואת גדר ההפרדה שהוצבה בציר. כזכור, רק בשבוע שעבר ארעה תאונה דומה בצומת. נזק נגרם לרכב הפרטי שהיה מעורב בתאונה.

מועצה אזורית מגידו שכביש 66 בתחומה, רואה בחומרה רבה את מצבו של כביש 66, שלדברי בכיריה הוא כביש דמים מסוכן ביותר. המועצה נאבקת שנים רבות מול משרד התחבורה וחברת "נתיבי ישראל", למען הסדרת הכביש והפיכתו לכביש דו מסלולי לשני הכיוונים.

מאבק של שנים רבות של המועצה מול משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל
מאבק של שנים רבות של המועצה מול משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• חולבסקי: "ביצוע השדרוג החיוני מאד לכל תושבי המועצה"

במועצה אומרים כי לכביש במצבו הנוכחי, מספר בעיות קשות:  כניסות ויציאות מסוכנות מאד מכל הישובים לאורכו, עקומות כביש מסוכנות מאד ועצם היותו כביש של שני מסלולים.

איציק חולבסקי ראש המועצה: "בשמונת החודשים האחרונים נהרגו  בכביש זה חמישה אנשים ומספר אנשים נפצעו. יש תכנית של חברת נתיבי ישראל לשדרוג הכביש. אנו דורשים שביצוע התכנית יחל  באופן מידי בשנה הקרובה. המועצה פועלת  במיקוד ועוצמה בנושא כביש 66. מטה המאבק לשדרוג הכביש מתכנס בתדירות מוגברת ומפעיל אמצעים ודרכי פעולה בכדי להשפיע על מקבלי ההחלטות. במקביל מתקיימת פעילות מסיבית מול משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל כדי לקדם את ביצוע השדרוג החיוני מאד לכל תושבי המועצה ובפרט לתושבים והיישובים  לאורכו של הכביש".

"אנו דורשים שביצוע התכנית יחל באופן מידי בשנה הקרובה". התאונה הקודמת מלפני מס' ימים
"אנו דורשים שביצוע התכנית יחל באופן מידי בשנה הקרובה". התאונה הקודמת מלפני מס' ימים

 

 

 

השיטור העירוני בעפולה זוכה לשבחים

|