כבוד: תלמיד מעפולה- בין 4 מצטייני מחוז לאות שר החינוך

דללין דסטאו, תלמיד מביה"ס אמי"ת נבחר להיות בין ארבעה מצטייני המחוז שהומלצו לפרס הארצי של אות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן

"אני מברכת בהרבה חום ואהבה את 4 מצטייני המחוז שהומלצו לפרס הארצי של אות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן. הפרס המרגש הזה נועד להוקיר את בני הנוער המצטיינים בתחום ההתנדבות והתרומה לזולת, לאחר ולקהילה, לאתגר ולעודד את ערך הנתינה, התרומה והאחריות בקרב בני הנוער, שלא על מנת לקבל פרס”, כך אמרה בראשית השבוע מנהלת המחוז במשרד החינוך, ד'ר אורנה שמחון.

בין ארבעת המצטיינים גם דללין דסטאו, תלמיד בביה”ס אמי”ת יהודה בעפולה. בשנים האחרונות לוקח דסטאו חלק בשלל מיזמים חברתיים ובינהם פעילות במועצת התלמידים המקומית, המחוזית והארצית וכן בארגון “משאפחה” שהוא הקים שמתמקד בתמיכה בילדים יתומים. "כבוד גדול הוא לי שבחרו בי. זה משמח אותי מאוד”, אמר דסטאו השבוע, “תודה לכל אנשים שמלווים אותי יום יום".

אלעד ריבן נולד בחיפה ב-22 באוקטובר 1994. הוא למד בבית הספר הריאלי בעיר. אלעד הצטרף לתנועת "צופי האש" פאר הכרמל – קבוצת תלמידים מתנדבים אשר הוכשרה לסייע לשירותי הכבאות. כשפרצה השרפה בכרמל, אלעד קיבל את ההודעה על השרפה באמצע שיעור בבית הספר. מיד לאחריה אלעד מיהר להתקשר לאמו וביקש ממנה שתביא לו את מדי המתנדב ושתסיע אותו למקום, כדי להצטרף לצוות כיבוי שהגיע מעפולה. כשהסתער בגבורה עם לוחמי האש על הלהבות, אלעד היה בן שש עשרה בלבד. אלעד לא חזר אלינו, אך רוח ההתנדבות, הגבורה ואהבת ישראל שהיו בו, נותרו עמנו כסמל לכל הטוב והיפה שיש בכולנו, ובמיוחד בנוער הישראלי.

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|