כבוד: מנהל מערך רפואת הלב במרכז רפואי העמק – מצטיין הכללית

מכל הלב: פרופ' יואב תורג'מן, הוא פרופ' מוערך ששמו הולך לפניו. בנימוקים לבחירתו כמצטיין הכללית נכתב: "מדובר ברופא שמסור בלב ובנפש למטופליו, רופא שמהווה כתובת מקצועית ואנושית לרופאי בית החולים ולרופאי הקהילה"

פרופ' יואב תורג'מן, מנהל מערך רפואת הלב במרכז רפואי העמק קיבל את פרס מנכ"ל הכללית אלי דפס לשנת 2015 בטקס המצוינות השנתי של הכללית בהשתתפות כל בתי החולים ומוסדות הכללית. פרופ' תורג'מן נבחר גם לפרס מצטיין בית החולים ביחד עם הצוות לזימון תורים בניהולה של יעל כהן, ירדנה אסולין מהמכון לנפרולוגיה, שמעון זריהן מהיחידה לגן וחצר, ומרנינה גרוס המתנדבת המצטיינת ממחלקת התינוקות. מצטייני המרכז הרפואי העמק נבחרים מידי שנה בתהליך שבו מעורבים כלל אנשי הסגל של המרכז הרפואי, ההנהלה וועדי העובדים והרופאים, כאשר המצוינות נמדדת ובאה לידי ביטוי בתחומים של איכות הטיפול, השירות, הניהול, יחסי האנוש, מקצועיות, רגישות ואנושיות.

פרופ' תורג'מן, שמו הולך לפניו
פרופ' תורג'מן, שמו הולך לפניו

בנימוקים לבחירתו של פרופ' תורג'מן לפרס מנכ"ל ומצטיין המרכז הרפואי העמק צוין כי "מדובר ברופא שמסור בלב ובנפש למטופליו, רופא שמהווה כתובת מקצועית ואנושית לרופאי בית החולים ולרופאי הקהילה בתחום של רפואת הלב. בשנים האחרונות, מתוך השאיפה לקדם את איכות רפואת הלב בצפון ולהגיע לתוצאות טיפוליות מצויינות הוא מוביל את גישת הצנתור דרך עורק כף היד, ומקדם את הגישה האבחונית והטיפולית למחלת טרשת העורקים כאל מחלה רב מערכתית".

פרסי המצויינות הוענקו בטקס השנתי שנערך במרכז רפואי העמק ובו מוענקים מידי שנה פרסים נוספים לצוותים במחלקות וביחידות השונות על ניהול על פי יעדים, איכות הטיפול והשירות הניתן למטופלי המרכז הרפואי העמק.