כבוד – מי החושנית שנבחרה לדגמן להפקה של חני בלניסקי, מה עשה כפיר בזק הדובר של ברדה באילת?, פלאש! – רכילות בעמק

בתמונה המדהימה שלפניכם: חושן מלול המדהימה, שהצטרפה להפקה לקראת הפתיחה של הסטודיו החדש של חני בלינסקי שגם במקרה הזה הייתה אמונה על האיפור, הצילום, העריכה והסטיילינג.

נציג מדור מלחשים תפס השבוע את משה ודליה בירן שהגיעו מחיפה לבלות זמן איכות במסעדת BBB ברמת ישי עם הנכדים המקסימים, עומר בן ה-4 ועידו בן ה-7 למשפחת סטורלזי מאלוני אבא. בון אפטיט..

• כפיר בזק, דובר עיריית מגדל העמק בשבילכם, עשה את השבוע האחרון בכנס עיתונות באילת, יחד עם אנשי התקשורת המובילים בישראל. ויש לו גם כמה תובנות חדשות בתום הכנס.

קלסי וקל - אייל בצר והזמרת  הסופרן סיוון רותם
קלסי וקל – אייל בצר והזמרת הסופרן סיוון רותם

בסוף השבוע האחרון ציינו בקונצרט חגיגי בקיבוץ גזית שבעמק יזרעאל, 25 שנים למיזם התרבותי – קול המוסיקה הקאמרית בגזית. בקונצרט האחרון, השתתף ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל שגם הצטלם עם זמרת הסופרן סיוון רותם. בצר הודה בדבריו ליוזמי המפעל התרבותי יוסף וגליה פורת, ציין את יניקה אשל שארגנה את המופעים בהתנדבות ונפטרה השנה.

• לוחם האש שרון לוי גמע בשבת האחרונה מספר רב של קילומטרים בריצה, דו ספרתי אם נדייק. כמה שעות אחרי הוא הרשה לעצמו להתפנק יחד עם רעייתו על נתח עסיסי של בשר במסעדת לימוזין ברמת ישי.

משפחת ספיר המורחבת נטשה סוף השבוע את בירת העמק והתמקמה לה באחת המסעדות השוות במרינה בהרצליה. אנחנו יודעים לספר לכם שהם התענגו על התפריט..

תגידו לאופיר אהרונוב  תתחדש
תגידו לאופיר אהרונוב תתחדש

↑ אופיר אהרונוב מרימקס 770 התחדש בזוג אופניים מ"אופן אופן". מיותר לציין שהוא קיבל שירות מקצועי ואדיב מקובי שושני.

• משה שוורץ, האיש והאגדה של העמק לא מוותר על ביקורים במאפיית גבריאל בעפולה. חוץ מהמטעמים שנאפים במקום הוא מאוד מתחבר לשירותיות במאפייה. כמו שצריך.

• יוסי גושן, מנכ"ל המפעל להכשרת ילדי ישראל הדרים השבוע עד לאזור נתב"ג בכדי לקחת חלק בכנס שעסק בנוער בסיכון. על הדרך הוא נפגש עם המון בכירים בתחום וסיכם על מספר שיתופי פעולה.