כבוד: מדליית ארד לאיתמר בן משה באליפות ישראל בג'ודו

הצעיר בן ה-21 מעפולה רשם באליפות את אחד מהישגי השיא שלו כשעמד על הפודים בקטגורית הבוגרים במשקל עד 100 קילוגרמים. צילום: איגוד הג'ודו

הג'ודוקא איתמר בן משה מעפולה, רשם לפני מספר ימים את אחד מהישגי השיא בקריירה שלו כשזכה במדליית ארד באליפות ישראל בג'ודו (קטגוריית 100 ק"ג). האליפות נערכה בהיכל הספורט מטרווסט ברעננה ולקחו בה חלק 170 ספורטאים וספורטאיות שניסו לזכות בתואר היוקרתי.
בן משה, 21, התחרה באליפות מול יריביו עם פציעה טורדנית ברגלו, אבל למרות זאת הצליח לעמוד על הפודיום ולהשיגג את אחד ההישגים המרשימים של ספורטאי מבירת העמק.
איתמר משתייך בשנים האחרונות לסגל נבחרת ישראל בג'ודו, החל מנבחרות הקדטים, הג'וניור ועד ההשתייכות לסגל הנוכחי בנבחרת הבוגרים. לאורך הקריירה שלו הוא זכה לשלל הישגים ומדליות בתחרויות ואליפויות בישראל ומעבר לים. ההישג הנוכחי הוא המשמעותי בקריירת הבוגרים שלו.
בשנים הקרובות ינסה בן משה להשיג את הקריטריון, כשהוא תחת שגרת אימונים ותחרויות תובענית וממוקדת מטרה. האינטנסיביות הזו אגב לא מונעת ממנו גם לאמן ג'ודוקאים צעירים במגידו ולקדם אותם בענף בו הוא מצטיין.
"הרגשתי טוב אבל לא במקסימום יכולת בתחרות", אמר השבוע איתמר, "רציתי ללכת עד הסוף ולזכות בזהב ובמהלך התחרות, אחרי שהבנתי שלא אעמוד במקום הראשון בפודיום, אכן הייתה תחושת אכזבה, אבל הזכייה במדליית הארד חיזקה אותי ואני תמיד משתדל להסתכל על חצי הכוס המלאה".
בני משפחתו של איתמר, משפחה מוכרת ואהודה בעפולה תומכת בו לאורך כל השנים. אביו דרור אמר השבוע כי איתמר הוא פייטר ווינר שמביא כבוד רב למשפחה ולעיר וכן כי הוא בטוח שגם בשנים הבאות הוא יזכה להישגים ברמות הכי גבוהות שיש".
בימים הקרובים צפוי איתמר להגיע לשכתו של ראש העיר אבי אלקבץ לקבל תעודת הוקרה על הישגו. במרץ שנה הבאה הוא כבר צפוי לצאת להתחרות בתחרויות מובילות בחו"ל בכדי להשיג את הקריטריון להשתתפות באליפות אירופה.