כבוד: יניב בוגנים מעפולה ישמש כנציג ארצי באיגוד מנהלי התרבות

מנהל היכל התרבות העירוני והגלריה לאומנות: "הבחירה היא הבעת אמון והכרה במוניטין הרב שצברתי בשנים האחרונות ועדות לרצוני לתרום לשנות ולהשפיע על מפת התרבות הארצית ולביסוסה של העיר עפולה כבירה תרבותית"

יניב בוגנים, מנהל היכל התרבות בעפולה נבחר לשמש כנציג ארצי בקטגוריית רשויות מקומיות בבחירות שנערכו לאחרונה לאיגוד מנהלי תרבות הארצי שהתקיימו בים המלח. מדובר בבחירה ראשונה של נציג מבירת העמק. למעלה מעשור פועל בוגנים במגוון רחב של תפקידי תרבות בעיר עפולה. בין היתר הוא היה ממייסדי הפארק העירוני בהובלתו של ראש העיר אבי אלקבץ ושימש כמנהלו, ויזם והפיק אירועים עירוניים רבים לרבות טקסים ממלכתיים ואירועי עצמאות. בשנים האחרונות הוא כאמור מנהל בהצלחה את היכל התרבות בעיר ואת הגלריה לאמנות והפך את שני מוסדות אלו לשם דבר ברמה הארצית. איגוד מנהלי התרבות הוקם במטרה להיות גורם משפיע על קביעת מדיניות התרבות בישראל. באיגוד רשומים כ-380 חברים, מנהלי מחלקות תרבות ואירועים ומנהלי היכלי תרבות וחברות עירוניות לתרבות, בעיריות, במועצות המקומיות ובמועצות אזוריות.
אחד ההישגים אשר נרשם לזכותו של האיגוד היה קביעת מחירון אחיד ומוסכם לאירועי יום העצמאות, אשר אומץ על ידי הרשויות המקומיות והגופים הפועלים במסגרתן והוזיל את עלויות ההפקה ב-30%. ״הבחירה היא הבעת אמון והכרה במוניטין הרב שצברתי בשנים האחרונות ועדות לרצוני לתרום לשנות ולהשפיע על מפת התרבות הארצית ולביסוסה של העיר עפולה כבירה תרבותית. אני שליח של העיר ועפולה היא מרכז צמיחתי״, אמר בוגנים. אבי אלקבץ, ראש העיר עפולה ברך על הבחירה ואמר, "מדובר בגוף וולנטרי אך משמעותו חשובה לעיר עפולה. אני משוכנע שיניב יסייע ויקדם רבות את התרבות בעיר ובעתיד גופים נוספים יוכלו לשתף פעולה עם עפולה כבירה תרבותית איכותית".