כבוד: השופט יונתן אברהם מאביטל, מועמד לכס השיפוט בביהמ"ש העליון

זו הפעם הראשונה שבה שופט מהגלבוע מועמד לכהונה הבכירה, בכס השיפוט בישראל.סה"כ מונה הרשימה 25 מועמדים, מהם יבחרו שני שופטי העליון חדשים שיחליפו בחודש הבא את השופטים הפורשים יורם דצינגר ואורי שהם. צילום: וברות הרשות השופטת

במועצה אזורית הגלבוע הגיבו בקורת רוח ושביעות רצון, לנוכח פרסום רשימת המועמדים לכהונה המכובדת של שופט בית המשפט העליון, בה נמצא גם השופט המחוזי יונתן אברהם, מהמושב אביטל שבחבל התענך. זו הפעם הראשונה שבה שופט מהגלבוע מועמד לכהונה הבכירה, בכס השיפוט בישראל, ובהתאם הדבר התקבל בכבוד והערכה גבוהה! ברשימה שפרסמה שרת המשפטים, איילת שקד, מופעים יחד עם השופט יונתן אברהם, עוד 13 שופטים, שמונה עורכי דין, ושלושה פרופ' המגיעים מהאקדמיה.
סה"כ מונה הרשימה 25 מועמדים, מהם יבחרו שני שופטי העליון חדשים שיחליפו בחודש הבא את השופטים הפורשים יורם דצינגר ואורי שהם.
בשלב זה לא ברורים סיכויו של השופט יונתן אברהם להיבחר לכהונה המכובדת, אך עצם הימצאותו ברשימה מעוררת גאווה, כבוד והכרת הטוב.
עובד נור, ראש המועצה: "מינויי השופטים למשרה העליונה בתחום השיפוט בישראל, מבטאת את העלית המשפטית של אישים בעלי מזג שיפוטי והבנה עמוקה של התחום. יונתן אברהם הוא ללא ספק עונה להגדרה הזו והוא מבניה המובחרים של הגלבוע. אני רואה קשר ישיר ומחבר המתחיל מהמשפחה בה נולד וצמח, החינוך שספג, והקהילה החמה שמלווה אותו מילדותו ועד ימינו. קורות חייו משובצים בערכיות משמעותית ותרומה לחברה, והדבר מעורר בנו גאווה וכבוד רב. כולנו מאחלים לו בהצלחה ואני בטוח שעוד נשמע עליו גדולות".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יונתן אברהם נולד בשנת 1961, להוריו אברהם ורות, שהיו ממקימי מושב אביטל (הישוב הראשון שהוקם בחבל התענך). יונתן שירת בצה"ל כטייס קרב ומדריך טיסה, ובשנת 1992 סיים את לימודי המשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים. את התמחותו עשה אצל כבוד השופט מרדכי הס בביהמ"ש המחוזי בנצרת. בינואר 2002 מונה לכהונת שופט של בתי משפט השלום במחוז הצפון, ובשנת 2006 סיים לימודי מוסמך במשפטים (מסלול שופטים), באוניברסיטת חיפה. מאז אוגוסט 2008 מכהן כשופט מוערך בבית המשפט המחוזי בנצרת.
גם במושב אביטל לא נותרו אדישים לפרסומים הודות השופט אברהם ומסרו כי "אנו תושבי מושב אביטל רואים בגאווה את הצלחתו של חברנו יונתן אברהם, שופט ביהמ"ש המחוזי, כמועמד ראוי בין עשרים וחמישה, המועמדים לכס בית משפט העליון. באהבה ובהצלחה מתושבי אביטל".

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|