כבוד! הרכב כלי הקשת של עפולה זכה במקום השני בתחרות בינלאומית

הישג נפלא של הקונסרבטוריון העירוני עפולה שקטף את המקום השני במסגרת פסטיבל שנתי למוזיקה המתקיים אחת לשנה במינסק במסגרתו התמודדו הרכבים מ-15 מדינות ברחבי אירופה. צילום: דוברות עיריית עפולה

הקונסרבטוריון העירוני הפועל במסגרת עיריית עפולה ורשת שחקים ממשיך לכבוש יעדים: הרכב כלי הקשת הייצוגי של עפולה הכולל 6 כנריות, בנות 12-15, תלמידות הקונסרבטוריון, בניצוחו של שמואל חגין והמלווה בפסנתר מריה קרסילוב השתתפו בתחרות בינלאומית מקוונת במינסק וזכו במקום השני בתחרות בה השתתפו 15 הרכבים ממדינות שונות באירופה.
כידוע, גם בימים אלו ממשיך הקונסרבטוריון העירוני בפעילות שוטפת ובלמידה משולבת פרונטלית ומקוונת, בשיעורים פרטניים ובחזרות להרכבים השונים הפועלים בקונסרבטוריון. חברות ההרכב הנפגשות לחזרה קבועה אחת לשבוע, במקביל לשיעורים פרטניים, שלחו קטע מוזיקלי לתחרות המקוונת יחד עם עשרות הרכבים בקטגוריות שונות. התחרות השנתית התקיימה במינסק כחלק מפסטיבל המוזיקה ולאחרונה הגיעה הבשורה המשמחת על הזכייה.
לילך מידן, מנהלת הקונסרבטוריון מברכת על הזכייה: "ההשקעה משתלמת. כל תלמידי ותלמידות הקונסרבטוריון עובדים גם בימים אלו במקצועיות רבה באופן פרונטלי או מקוון יחד עם צוות מופלא של מורים מקצועיים ומנצחים ותהליך הלמידה מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש. הזכייה במקום השני נותנת רוח של אופטימיות ואמונה בהמשך הדרך. העיר עפולה בהובלתו ובתמיכתו של ראש העיר אבי אלקבץ, תמשיך לנגן ולשיר. המוזיקה חייבת להימשך".