כבוד: בוגרת ויצו ניר העמק זכתה בפרס המתנדב המצטיין ע"ש אלעד ריבן

בכפר הנוער ויצו ניר העמק מוצאים חשיבות רבה להישגיות בלימודים וחתירה להצלחה, אבל במקביל נותנים מקום רב לערך התרומה לקהילה ולחברה. מתוקף זאת לאורך השנים תלמידי הכפר לוקחים חלק פעילות בפעילויות התנדבותיות בכל רחבי העמק, במסגרת פרויקט מחויבות אישית ובתוכניות נוספות.
השבוע התבשרו בכפר כי ניקול קירילנקו, בוגרת הכפר, שסיימה את לימודיה בשנה האחרונה נבחרה לקבל את פרס המתנדב המצטיין על שם אלעד ריבן ז"ל. אלעד שהיה מתנדב בצופי אש ושבלבו פיעמה רוח הצלה- נספה באסון השריפה הטראגי בכרמל.
בשנים האחרונות מוענק מדי שנה פרס על שם אלעד לנוער מתנדב – כביטוי לרצון של משרד החינוך ובכלל- לעודד את בני הנוער להתנדבות.
ניקול קירילינקו סיימה את לימודיה בהצלחה בכפר במגמת ביולוגיה ואלקטרוניקה.
את התנדבותה החלה כבר בכיתה י' בכלבייה בגלבוע ובפינת החי בפארק העירוני בעפולה. הרצון שלה להתנדב ולתרום את חלקה לחברה הוביל אותה בשנתיים האחרונות להתנדב בתנועת תרבות בבירת העמק וכמדריכת ריקוד.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


"בעת שלמדתי בכיתה יא' התנדבתי והדרכתי בתנועת תרבות על בסיס קבוע", סיפרה ניקול, "היה לי חיבור לתאטרון ולימדתי ילדים בכיתה ג' עד ה'. בהמשך הדרכתי גם ילדים בריקוד וכתבתי הצגה מקורית שבה שיחקו החניכים וזכתה להצלחה רבה. את כל הפעילות ההתנדבותית עשיתי בשמחה רבה, עם תחושת סיפוק ותגמול. בשנה השנייה המשכתי בהתנדבות למרות שלא הייתי מחויבת לכך במסגרת פרויקט מחויבות אישית אך עשיתי זאת בשמחה רבה. האינטראקציה עם החניכים הייתה נהדרת וחשתי חיבור עמם ועם כל המערכת של תנועת תרבות".
בנימוקי הפרס נכתב: "ניקול היא נערה אחראית, מסורה ונעימה הפועלת תוך השקעה רבה ועם חיוך גדול. היא מגיעה בהתמדה עם חיוך על שפתיה, מפיצה אנרגיה חיובית וחוזק המעוררים השראה בצוות. היא אכפתית, מסורה, מפעילה, יוזמת ביצירתיות ומתכננת פעולות מושקעות הראויות להערכה", על כל אלה היא נמצאה ראויה לפרס המתנדבת המצטיינת.
רונן וטורי, נציג ויצו ניר העמק שלקח השבוע חלק בטקס הענקת הפרס לניקול בעפולה- הוסיף כי ניקול היא אכן ראויה לכל הערכה על פועלה ההתנדבותי וכן שבכפר מברכים אותה על הזכייה.