כבוד בגן הילדים בפרזון: רונית שרעבי זכתה בתואר גננת המאה

שרעבי, עובדת במסירות רבה כגננת כ-27 שנה: ״בחירתה של רונית הינה הוקרה על עבודתה המסורה הנעשית מתוך אמת פנימית ותחושת שליחות מעוררת השראה, תוך מתן יחס אישי וחם לכל ילד״, נימקו השופטים את בחירתה

״אנו גאים לעדכן כי במסגרת רשימת "גננות המאה", המעלה על נס את פועלם של 100 מורי החינוך הממלכתי-דתי, המצטיינים בהישגים פורצי דרך, נתבשרנו היום כי הגננת רונית שרעבי, מגן "שקד" שבפרזון, זכתה בתואר 'גננת המאה' לשנת תשפ"א״, כך, בגאווה רבה עדכנו היום במועצה האזורית גלבוע.
שופטי התחרות מהנהלת החמ"ד הארצית, ציינו כי בחירתה של רונית הינה הוקרה על עבודתה המסורה הנעשית מתוך אמת פנימית ותחושת שליחות מעוררת השראה, תוך מתן יחס אישי וחם לכל ילד, והנחלת הערכים שכה מאפיינים את רוח הגלבוע.
שרעבי, משמשת כגננת כ-27 שנה, מתוכם מובילה את אשכול "חמד-גלבוע", זו השנה השישית. במשך השנים הובילה יוזמות חינוכיות פורצות דרך. תמיד חייכנית, עם סבלנות אין קץ.
במועצה אמרו היום: ״בעידן המאתגר של ימינו, אין תחליף לדמות משמעותית ובוגרת, שתוביל ותלווה את הילדים בעיצוב עתידם. מאידך, המעשה החינוכי בגלבוע לא היה קורה ללא העבודה והאכפתיות של הצוותים הפועלים ברוח החזון החינוכי בגלבוע, לאיכות פדגוגית פורצת דרך. אותה רגישות ואכפתיות מיוחדת של הצוותים, כלפי כל ילד וילדה, היא הבסיס האיתן להמשך חייו של הילד. אנו כמובן גאים ברונית שרעבי וצוותה, ומברכים אותה בחום ובלבביות. ברור לנו שהשקעה בחינוך היא הדרך היחידה להתקדם, ולכן לא נעצור לרגע לפעול ליצירת תמונה חינוכית מיטבית, ולהבטיח לילדינו עתיד טוב יותר״.