כאן זה בית: איחוד משפחות מרגש בצל הקורונה בעפולה

נגיף הקורונה פרץ לפני כשנה והביא לשינויים רבים בשגרת חיינו. אחת התופעות בהן נתקלו בעפולה היא איחוד משפחות מרגש בין הורים שהיו מבודדים הרחק מילדיהם ונכדיהם הגרים בעפולה ובחרו להעתיק את ביתם בעקבות כך לבירת העמק

בשנתיים האחרונות זוכה העיר עפולה לנהירה גדולה של תושבים מכל הארץ שהציבה אותה במקום הרביעי בישראל בהגירה חיובית של משפחות.
גם התפרצות נגיף הקורונה איש שם בחודש פברואר האחרון לא עצר את הנהירה הגדולה לבירת העמק אך הביא עמו תופעה מרגשת של הורים ותושבים וותיקים שנאלצו להיות מבודדים ומרוחקים מבני משפחותיהם משך חודשים ארוכים לאורך המגיפה ולחבור לילדיהם שבחרו לקבוע את ביתם בעפולה.
סיפור מרגש שכזה קרה משפחת גולן שהגיעו לפני חמש שנים לעפולה וקבעו את ביתם בשכונת רובע יזרעאל. אב המשפחה עופר גולן אחראי מחלקת וידאו בבית חולים רמב"ם ורעייתו שנין הגיעו לעפולה לאחר שחיו מספר שנים בהולנד ולאחר מכן בקריית חיים וחיפשו שכונת מגורים חדשה עם אוכלוסייה איכותית וצעירה.
"הגענו לעפולה לאחר שביקרנו וראינו סביבה ירוקה מדהימה, עיר קומפקטית שיש בה הכל זמין וקרוב" סיפר עופר על הסיבות שהביאו אותו לעפולה וסיפר על החלטתה של אמו מרים להעתיק אף היא את מגוריה לעפולה: "אימי חיה כל חייה גרה בקריות. הקורונה שהשאירה את אמי רחוקה ומבודדת הביאה אותה להחלטה לעבור לעפולה ולחיות לצדנו, לצד הנכדות. הקרבה לשירותי רפואה מתקדמים בית חדש במחיר אטרקטיבי, כל אלה תרמו לאיחוד המשפחה שלנו". גם אם המשפחה מרים גולן שכבר חגגה חנוכה ראשון בעפולה מתרגשת: "ההרגשה נפלאה בעיקר שוב שהבן ומשפחתו קרובים אלי שוב ובגלל הנגישות לסופרמרקט, לקופ״ח לפארק ולתחנת הרכבת, כל מה שאני זקוקה לו. הנכדות כבר מחכות לבוא לאכול צהריים אחרי הלימודים. אין כיף גדול מזה".