כאן גרים בכיף: נחנכה שכונת ההרחבה החדשה בקיבוץ אלונים

השכונה החדשה שהוקמה כוללת 78 מגרשים בגודל 500 מ"ר, והיא תבנה בשני שלבים. צילום: שאול רחמים

בשבוע החולף נערך טקס חנוכת שכונת 'נופר', שכונת המגורים החדשה בקיבוץ אלונים. השכונה החדשה שהוקמה תכלול 78 מגרשים בגודל 500 מ"ר, והיא חולקה לשני שלבי ביצוע: שכונת נופר א' – הכוללת 50 מגרשים ובה בוצעו תשתיות תת"ק מלאות, עבודות עפר במגרשים, מדרכות וכבישים, לרבות שצ"פים. שכונת נופר ב' – הכוללת 28 מגרשים ונמצאת בגמר תכנון מפורט לקראת ביצוע.
לאחר טקס גזירת הסרט המרגש, במעמד ראש המועצה האזורית – אייל בצר, סגנו – שי יזרעאלי, מנהל אגף איכות הסביבה – אסי אליה, הנהלת הקיבוץ ותושביו, עברו המשתתפים לנטיעת עצי חורש סמוך לשכונה החדשה, כחלק מפרויקט 'יער האקלים' של מיזם 'האנרגיה הטובה'.
יוזמת 'האנרגיה הטובה' הנה מיזם חברתי לשינוי אקלים והגברת המחויבות האנושית לשמירה על הסביבה, המפעילה את פרויקט 'יער האקלים' – לנטיעת עצים אחראית ואקולוגית במרחב.
אגף איכות הסביבה במועצה, פנה ליוזמת האנרגיה הטובה, בבקשה לנטיעת חורש בשכונת 'נופר' על מנת להילחם בהתחממות הגלובלית ומתוך הבנה שישנה חשיבות ביצירת רצף של חורש ירוק שישתלב באופן טבעי בחורש הקיים בסביבת הקיבוץ.
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר: "מרגש לראות את הילדים, דור רביעי וחמישי באלונים, ממשיכים את שרשרת הדורות ונוטעים אלונים כדי להוריק את השכונה החדשה. על אף שאנו סופרים את הבתים כמגרשים, כל מגרש הוא בית, משפחה וסיפור שלם. כל אלו מצטרפים לקהילת הקיבוץ המתחדשת והמתרעננת בבנים ובנות ששבים הביתה ובוחרים לגדל את ילדיהם כאן, בחיק משפחתם ובנופי העמק בהם גדלו בעצמם. זו השורשיות המאפיינת את עמק יזרעאל, והיא ממשיכה בעוז מדור לדור כאן בעמק שלנו."

 

 

 

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|