כאלף איש ליוו את טוראי דן סלע ז"ל בדרכו האחרונה

בני משפחת סלע, יחד עם מאות מחבריו, מכריו ורבים נוספים מהעיר עפולה והעמק כולו, ליוו הערב את טוראי דן סלע, שמת אתמול כתוצאה ממכת חום במהלך סיור בירושלים, בדרכו האחרונה. מספידיו דיברו על דן, המצחיקן והמוסיקאי, הילד שכה אהב את משפחתו והיה כל כך אהוב על הכלל, אך מעל הכל בלטו זעקות השבר של איילת, אימו של דן, שאיבדה את בנה יחידה בדרך כל כך עצובה ומיותרת. יהי זכרו של דן ברוך.

קרוב לאלף איש ליוו הערב את דן סלע ז"ל בדרכו האחרונה. חיילים ששירתו עם דן, חבריו לספסל הלימודים, חבריו מהעיר עפולה ומאות נוספים מהעמק הגיעו לחלוק כבוד אחרון לדן, שמת ממכת חום, במהלך סיור בירושלים במסגרת שירותו הצבאי.
ההספדים היו  מרגשים ולא השאירו כמעט עין אחת יבשה, אבל מעל הכל בקעו זעקות השבר והצער של האם איילת שאיבדה את בנה יחידה יקירה.

חבריו של דן שאך לפני מספר חודשים סיימו יחד את בית הספר התיכון במזרע היו המומים לדבר על חברם שאיננו. הם סיפרו על דן המצחיקן, המוסיקאי שאהב לנגן על הפסנתר. על דן שכולם אהבו ולא מבינים איך אפשר לדבר על חברם היקר והאהוב בזמן עבר. המפקדת של דן סיפרה איך למרות הזמן הקצר שהיה דן חלק מהיחידה הוא התבלט מיד, הוכר ונאהב על ידי כולם.

דן סלע ז"ל נפטר אמש מכת חום אמש
"היה אהוב על כולם". טוראי דן סלע ז"ל

• אף עין לא נותרה יבשה

גם סבו של דן ספד לנכדו וסיפר על הנכד שאהב את משפחתו ובילה את זמנו יחד אתם ובכל הזדמנות.  גם דודתו של דן ריגשה את כל הנוכחים עד דמעות בפרידה מרגשת שהופסקה לא אחת על ידי בכייה.
ההלוויה הסתיימה עם מעבר ההורים איילת ומוטי על מול חלקת הקבר הטרייה כשהאם ממררת בבכי וממאנת להאמין שדן שלה איננו.

ראש עיריית עפולה יצחק מירון אמר להוריו של דן כי בנם היה ילד אחראי וערכי וההערכה הרבה לה זכה בקרב קבוצות הספורט בהן עבד מעידים על כך. מירון אמר כי הוא מחבק את המשפחה בשם העיר עפולה.

משפחת שירותי הגליל, אתר עמקניוז ועיתון "חדש בעמק" כואבים את כאב המשפחה, משתתפים בצערה ומאחלים שלא תדעו עוד צער. יהיה זכרו של דן ברוך.