יש עתיד

יש על מי לסמוך: סהר בן מנשה, אפיק כהן ואורי צעדון- שלושה שחקנים צעירים ומוכשרים ששיחקו עד לא מזמן בליגה א'- הפכו לאחרונה לבורג מרכזי במערך של יגאל אנטבי. המאמן: "הם עשו התקדמות גדולה. אפיק צריך להיות יותר אגרסיבי, צעדון יותר להתמקד בהגנה ובן מנשה צריך להמשיך לעבוד קשה" 

צעירים חסרי מנוח: בעוד שחברי ההנהלה החדשה בהפועל עפולה עושים ימים כלילות למען שיפור התנאים מסביב, על המגרש חניכיו של יגאל אנטבי השלימו בשישי שעבר שבוע חלומי מבחינתם כאשר ניצחו את בני לוד 0:1 בבית וטיפסו למקום ה-5 בטבלה (מרחק 3 נקודות מהמקום השני). וזאת שלושה ימים אחרי שהעפילו לרבע גמר גביע המדינה עם ניצחון ענק 1:3 על אשדוד בגביע. מי שבלטו בניצחון האחרון של עפולה בליגה על בני לוד, ממנו נעדרו שחקני מפתח כמו נועם גמון, עידן דוד ותומר סויסה, הם דווקא שלושה צעירים שעד לא מזמן שיחקו בליגה א' והפכו העונה לבורג משמעותי במערך של יגאל אנטבי: סהר בן מנשה, אפיק כהן ואורי צעדון.

בן מנשה: פייטר אמיתי וממושמע מבחינה טקטית 

בן מנשה (אוטוטו 25), שחקן עפולאי מוכשר וטיפוס צנוע להפליא שגדל במחלקת הנוער של המועדון והמתין בסבלנות די הרבה זמן להזדמנות שלו בבוגרים. הוא עבר לפני שתי עונות לאסי גלבוע מליגה א' במטרה לצבור דקות משחק וחזר בעונה שעברה לעפולה. כבר בשלהי העונה החולפת הוא הוכיח שהוא ראוי לחולצת ההרכב ונחשב להפתעה נעימה. בעונה הזו, כך נראה, הוא ממשיך את קו ההתקדמות שלו. הוא עושה את מה שמוטל עליו, פייטר אמיתי ומאוד ממושמע מבחינה טקטית. בהחלט אפשר לסמוך עליו.

אפיק כהן: טכניקה גבוהה וראיית משחק 

אפיק כהן (22), עוד שחקן עפולאי שעשה את צעדיו הראשונים במחלקת הנוער של עפולה ובהמשך הספיק לעבור גם במחלקות נוער מובילות כמו מכבי חיפה וטוברוק עד שהגיע להפועל נצרת עילית, שם הוא נחשב לסוג של מטאור בקבוצת הנוער וכבר בגיל 16 ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים. בהמשך הוא לא קיבל מספיק במה בבוגרים של נצרת עילית, בין היתר בשל העובדה שהקבוצה נאבקה באותן שנים בתחתית הטבלה. בעונה שעברה הוא עבר למגדל העמק מליגה א' במטרה לצבור דקות משחק והשנה הוא הצטרף לעפולה. בתחילת דרכו בעפולה היו סביבו לא מעט סימני שאלה, אבל הכישרון הצעיר, שניחן בטכניקה גבוהה וראיית משחק נהדרת, דאג להסיר את סימני השאלה והצדיק כל דקה שהוא קיבל מהמאמן יגאל אנטבי. כיום מבינים בעפולה שיש על מי לבנות בעתיד.

אורי צעדון: טכני, מהיר מאוד ותומך הרבה בהתקפה

לגבי המגן הנוסף אורי צעדון (24), שחקן מוכשר שגדל במכבי חיפה ושיחק בעונה וחצי האחרונות במדי טבריה מליגה א' (לפניכן היה בכרמיאל/צפת וקרע את הצולבת), שהפך העונה לאחד משחקני המפתח בהרכב. יש לו זריזות וטכניקה ברגליים ומהירות יוצאת מן הכלל והוא יודע להביא את האיכויות שלו גם בצד ההתקפי. אלא שלפעמים זה בא על חשבון "חורים" בהגנה ועל כך המאמן יגאל אנטבי עובד איתו בימים אלה. בסך הכל מדובר בשחקן מוכשר מאוד שמסוגל להגיע רחוק. השחקן, אגב, כבר זוכה להתעניינות מצד קבוצות מליגת העל כמו בני יהודה וקרית שמונה.

המאמן יגאל אנטבי נשאל השבוע על השלושה ואמר: "אני גאה בשלושתם שעושים התקדמות גדולה. הם עובדים קשה באימונים וצריכים להמשיך בקו הזה. הם רק בתחילת הדרך. בנוגע לאורי צעדון הוא צריך יותר לעבוד בצד ההגנתי. מבחינה התקפית הוא בא לידי ביטוי בצורה טובה. לגבי סהר בן מנשה הוא מתקדם ממשחק למשחק. הוא נמצא בקו התקדמות וצריך להמשיך לעבוד קשה". בנוגע לקשר אפיק כהן, אומר אנטבי: "אני מאוד מאמין בו. יש לו הרבה כישרון ברגליים. שחקן שיכול לעזור לנו מאוד. מבחינת אגרסיביות הוא צריך להיות יותר אגרסיבי וגם להקפיד יותר על משמעת טקטית".