יש עתיד תומכת במאבק החקלאים

ראש מטה עמק יזרעאל זיו ורהפטיג וראש מטה החקלאות ביש עתיד שרונה רודוי, יחד עם ראשי מטות נוספים במרחב הכפרי ובהובלת ח״כ רם בן ברק, יו״ר השדולה החקלאית וחברי הכנסת החברים בשדולה, פועלים לתיקון הרפורמה בחקלאות

על רקע הרפורמה שיזם משרד החקלאות בשיתוף פעולה עם משרד האוצר, מתחולל בשטח מאבק עיקש ברפורמה, מגבול הצפון שבו רוב החקלאים עוסקים בענף הלול ועד הדרום הרחוק, מאבק שלא פסח גם על עמק יזרעאל.
ח״כ רם בן ברק ואיתו ח״כ נוספים מיש עתיד, נירה שפק מכפר עזה, משה (קינלי) טור פז מכפר עציון וענבר בזק מיובלים, שותפים לעבודת המטה המלאה מול שר החקלאות והאוצר.
כחלק מהסברת המדיניות הופיעה ח״כ ענבר בזק ביום שישי האחרון בפני פרלמנט העמק ביפעת. במהלך הדיון הפורה, סקרה חברת בזק את מגוון הפעילויות המתקיימות בוועדות הכנסת ובעבודת המטה מול משרדי הממשלה וענתה על שאלות המשתתפים.
במפגש השתתפו מספר רב של חקלאים שביקשו לדעת כיצד יש עתיד מתכוונת לשנות את החלקים ברפורמה. עוד עלה נושא המאבק בהקמת שדה התעופה בעמק יזרעאל.
ח״כ בזק, שנפגשה עם מטה המאבק, הצהירה שהיא תומכת במאבק והוסיפה שהיא תפעל בשיתוף פעולה עם ראש מטה יש עתיד בעמק יזרעאל זיו ורהפטיג, על מנת לקדם את ביטול החלטה 2050 כפי שמופיעה בהסכמים הקואליציוניים. היא הביעה תקווה שניתן יהיה לקדם נושא זה כבר באחת מישיבות הממשלה הקרובות.

 

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|