"יש לנו מלחמה שלמה עד סוף העונה"

הפועל עפולה השיגה אתמול ניצחון שני ברציפות, 1-0 על הפועל עכו, משער של דודו ביטון בדקה ה-8. מאמן הקבוצה, שלומי דורה, מסכם את המשחק, ומתכונן לדרבי העמקים שייערך ביום שישי הקרוב. מאת: יובל יוספי / צילום: אבי רביבו

בבירת העמק נושבת רוח אופטימית בשבוע האחרון, לאחר שהקבוצה השיגה לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים, בתוצאה זהה על מ.ס כפר קאסם והפועל עכו.

כעת, הפועל עפולה מדורגת במקום ה-15 עם 18 נקודות, כאשר הפער מהמקום שמוביל להישארות עומד על 6 נקודות. נראה שאחרי תקופה ארוכה, הקבוצה מתחילה רשמית את מסע ההישארות שלה, והדברים מתחילים להתחבר לחניכיו של שלומי דורה.
״המשחק אתמול הזכיר מאוד את הניצחון במחזור הקודם על כפר קאסם. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, הייתה פחות נאיביות בהגנה, והצלחנו להגיע למצבים קורצים. במחצית שנייה הצגנו משחק של הקרבה ולב, ורצון לשמור על התוצאה. אומנם יש לנו יותר אפשרויות בהתקפה, מאז הגעתם של זרקו קוראץ׳ וערן לוי, אבל הסגל עדיין קצר ואנחנו עם 19 שחקנים. יש לנו שחקנים פצועים, כמו שוואט גולדמן וסיידר, שהם משמעותיים לקבוצה, ואני מצפה לחזרתם״ אומר דורה.

ביום שישי הקרוב ייערך בשעה 15:00 דרבי העמקים באיצטדיון הסוכרייה, כאשר הפועל עפולה תארח את הפועל נוף הגליל. ״אנחנו במומנטום טוב בתקופה האחרונה, ואני מקווה שנמשיך אותו גם נגד נוף הגליל. יש להם שחקנים איכותיים, והקבוצה שלהם נבנתה במטרה להעפיל לפלייאוף העליון. המשחק הזה חשוב לקהל, ונבוא במטרה לנצח ולאסוף עוד שלוש נקודות יקרות במאבקי ההישארות.נצטרך להתאושש פיזית מהשבוע האחרון, שבו שיחקנו שלושה משחקים, ולא הייתה רוטציה בגלל הסגל הקצר. שחקני הרכש השתלבו בצורה מהירה, והצליחו לייצב את הקבוצה, ואני מאמין שהחניכים שלי ייתנו את הכל על המגרש בכל משחק.״

בשבועות האחרונים שלומי דורה ספג ביקורת מחלק מהקהל, אך נראה שאט אט הוא מצליח לסתום את פיות המבקרים. ״אני בן אדם מאמין, וגם כשהיה פער יותר גדול לא הרמנו ידיים. החדרנו בשחקנים אמונה, וזה הכי חשוב. בהחלט אפשרי להישאר בליגה, וצפויה לנו מלחמה שלמה עד סיום העונה.יש לנו עוד 12 קרבות, ונגיע דרוכים לכל משחק.״ מסכם המאמן.