יש גם יש, פאשניסטות קטנות!

אין דבר מתוק יותר מתינוקות, הורים חדשים אוהבים להלביש את תינוקותיהן באקססוריז צבעוניים ומתוקים, שתודו לפעמים הם לא באמת מותאמים. ולא תמיד נוחים ובטוחים. הוריים הטריים קבלו כמה דוגמאות לאקססוריז אופנתיים מתוקים

סרט ראש גלי לתינוקת. צלם הדס פרץ
סרט ראש גלי לתינוקת. צלם הדס פרץ

מותג האקססוריז Cutie Pie, המתמחה באקססוריז מעוצבים לשיער בעבודת יד דקדקנית מבית המעצבת ענת בר- לב, מציג מגוון רחב של אקססוריז ייחודיים לתינוקות ופעוטות החל מגיל 0!

• אין דבר מתוק יותר מתינוקות

הורים טריים אוהבים להלביש את ילדותיהן ולעטות עליהן אקססוריז צבעוניים ומתוקים, ש לעיתים נראים מצוין, אבל לפעמיםלא באמת מותאמים במיוחד לילדים. בין האקססוריז לשיער של Cutie Pie המותאמים במיוחד לראשם הרך של פעוטות ולקרקפת הרכה, ניתן למצוא סרטים לראש המאובזרים בפפיונים מקסימים, סיכות מיוחדות ונוצצות, בדוגמאות שונות של פרחים, לבבות, כוכבים ושאר אלמנטים טרנדיים.

סט 3 סיכות פפיון ניו בורן, Cutie Pie, 85 שח, להשיג ב- www.CutiePie.co.il, צלם הדס פרץ
סט 3 סיכות פפיון ניו בורן. צלם הדס פרץ

כל הפריטים, המוצעים למכירה בסטים או כבודדים. פריטי הניו בורן מותאמים לחבישה על הראש בנוחות לאורך זמן, אינם מושכים או תולשים את השיער ואף עשויים חומרים ודביקים ידידותיים ולא רעילים.

סט סיכות ניו בורן לשיער, 56 שח, להשיג ב- www.Cutiepie.co.il, צלם הדס פרץ
סט סיכות ניו בורן לשיער. צלם הדס פרץ

כל הסיכות בעלות תו תקן אמריקני מחמיר (USA-CPSIA). טווח המחירים: 40-85 ₪. את האקססוריז ניתן להשיג באתר המותג www.CutiePie.co.il

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|