ישבר גם הנאחס הזה! לאחר ב"ש, האם גלבוע תנצח גם את חולון?

גלבוע/גליל הפסידה לחולון בכל ששת המפגשים הראשנים ביניהם בתחילת העונה, בקבוצה ינסו בשבת בגן נר לשנות את הנתון הסטטיסטי המעניין הזה. הקפטן חנוכי נפצע בברכו ויעדר כחודש וחצי לאחר שינותח. הפורוורד אורי גרמיזו ששיחק בחו"ל נבחן בימים אלה בקבוצה

לאחר הניצחון בפתיחת העונה במחזור הראשון על באר שבע לאחר שורה של הפסדים לקבוצה הדרומית בעונות האחרונות, האם ישבר גם הנאחס מול הפועל חולון?
גלבוע/גליל תארח ביום שבת(19/10) את הפועל יונט חולון למפגש ראשון רשמי ומסקרן ביניהם העונה. אמנם במשחק הכנה שנערך לפני כחודש בין השתיים בגן נר, גברו חניכיו של ליובין על החולונים, אך על פי תוצאות המפגשים הראשונים ביניהם בתחילת העונה בשנים האחרונות החל מעונת 2012/3, הפסידה גלבוע לחולון בכל המפגשים במשחק הראשון בסיבוב הראשון בבית או בחוץ.
לקראת המשחק מחר, נמסר מהמועדון הצפוני כי לאחר הפתיחה המצוינת במחזור ה- 1 בניצחון על הפועל באר, בו הציגו שחקני גלבוע יכולת נהדרת, ולאור הפתיחה ברגל ימין של הפועל חולון, צפוי האולם להיות מלא.
במועדון ציינו כי בשבוע האחרון נרשם בשבוע האחרון זינוק גדול במכירת מנויים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במועדון ציינו עוד כי בעקבות הצלחת החגיגה טרם המשחק בכניסה לאולם, גם הפעם יוצב דוכן איפור לאוהדים בצבעי הקבוצה, ולחנות האוהדים נוספו מוצרים מדליקים ומגוונים. בנוסף, כחלק מהשירות לבעלי המנויים, בפתח האולם יוצב בסמוך לקופה, דוכן רכישת מנויים, ולאלה שכבר רכשו יימסרו כרטיסי המנויים. קופת האולם תפתח בשעה 18:30.
בגזרת הסגל נמסר כי הקפטן חנוכי שנפצע במהלך המחזור הראשון נגד באר שבע, ועבר אבחון MRI ינתח בתחילת השבוע בברכו וצפוי להעדר כחודש וחצי ממשחקי הקבוצה.
במקביל, החל להבחן בקבוצה הפורוורד אורי גרמיזו ששיחק בעונה שעברה בליגה הראשונה באיסלנד