'ירוק עמק יזרעאל' יוצאים לדרך

בקרוב מתחילות העבודות בשטח להקמת מרכז החדשנות במנשית זבדה

'ירוק – יזמות רובוטיקה וקהילה בע"מ', רשת מרכזי החדשנות והיזמות, מתרחבת מעמק חפר הישר לעמק יזרעאל, ביוזמה ובשיתוף פעולה עם המועצה האזורית.
השבוע נערך מפגש במעמד סגנית ראש המועצה ומ"מ- דליה אייל, מייסד ומנהל רשת 'ירוק'- אלי ברק, מנהלת פעילות השקת 'ירוק' בעמק יזרעאל- ליאת וייסבוך ונציג בעלי הנכס- ג'מאל עבד אלחלים, במבנה שבו יוקם מרכז החדשנות בכניסה למנשית זבדה, לרגל תחילת העבודות בשטח.
'ירוק' מקימה, מפתחת ומנהלת מרכזים ליזמות וחדשנות במגוון תחומים ולטווח רחב של גילאים ומהווה פלטפורמה המאפשרת מעין מדורת-שבט אזורית בת-זמננו, בקונספט היברידי וחדשני, עבור יזמים ויזמיות, כמו גם לבני נוער. ליבת הפעילות של 'ירוק' היא החיבור הדינמי בין תעשייה, אקדמיה, ממשלה, אנשי מקצוע ומומחי תוכן, לטובת מיזמים העונים על צרכים ברמה עולמית. הם מעניקים את כל הכלים התומכים לפיתוח המיזם: משקיעים, מועדונים טכנולוגיים, מרחבי עבודה, סדנאות מייקרים, ליווי ומנטורינג, לימוד והכשרה מקיפים בכל הנוגע לפיתוח המיזם.
המועצה מקדמת את מערכת החינוך העמק יזרעאלית והתפיסה החינוכית שבבסיסה ללמידה חדשנית ורחבת אופקים, המחברת בין חינוך, קהילתיות ויזמות מקומית. כחלק מתפיסה זו, במרכז החדשנות, הקורם עור וגידים במנשית זבדה, תפעל קבוצת הרובוטיקה של העמק  FRC Piece of Mind 8175 ובנוסף, יוקם במתחם מצפה שמש ראשון מסוגו בשיתוף עם ד"ר מרינה וד"ר גיא חץ מובילי מרכז Space Valley, הפועלים מתוך חזון משותף עם 'ירוק' ועם המועצה האזורית.
בקרוב יחלו העבודות במרכז, המוקם בשיתוף פעולה עם המועצה האזורית עמק יזרעאל, שימשכו מספר חודשים. צפי לתחילת הפעילות ברבעון הראשון של 2022.
סגנית ראש המועצה דליה אייל אמרה: "אנחנו מאמינים בפוטנציאל הגדול שטמון בשיתוף הפעולה שבין הרשות המקומית, 'ירוק' והיזמים המקומיים הנפלאים שיש כאן, שיצמיחו מעוזי חדשנות שיניעו את גלגלי הכלכלה וייצרו אינספור הזדמנויות לתושבי האזור וחשוב מכך, יחברו את מרכז החדשנות למערכת החינוך העמק יזרעאלית ולתפיסה החינוכית הייחודית, המתגבשת, לטובת תלמידי העמק."
מייסד ירוק אלי ברק, אמר: "'ירוק' שמחה להגיע לעמק יזרעאל ולפעול בשיתוף פעולה הדוק עם המועצה האזורית, התעשייה המקומית והאקדמיה על מנת להקים מרכז אזורי לחדשנות ויזמות שיהווה בית ליזמים בשלבים שונים של המיזם שלהם, תוך שילוב בני נוער בפעילות כבר מגיל צעיר."

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|