יקנעם: חברת "פנסוניק אוויוניקס" חנכה את מרכז הפיתוח הישראלי שלה בעיר

מרכז הפיתוח של החברה נפתח בפארק ההיטק ביקנעם, וכולל בנוסף למעבדות המשוכללות, גם חדר כושר משוכלל, חדר שקט להתרגעות עם ספות מסאז ועוד

בטקס מרשים חנכה חברת "פנסוניק אוויוניקס" (Panasonic Avionics) את מרכז הפיתוח של החברה בפארק ההייטק של יקנעם במעמד הנשיא והמנכ"ל, פול מרג'יס,  דירקטור ומנהל החברה, ברינדר באתיה,  סגן המנכ"ל, הידה נקנו, סמנכ"ל התפעול מרק ג'נינגס, דירקטור וסמנכ"ל הפיתוח בישראל, ערן בורנשטיין, ועובדות ועובדי החברה. המעבר למשרדים החדשים הוא אות הבעת אמון של "פנסוניק אוויוניקס" ארה"ב בחברה בישראל.

חברת "פנסוניק אוויוניקס" מתמחה בפיתוח אנטנה לקליטת שידורי אינטרנט בטיסות טרנסאטלנטיות כשהרעיון הוא שהאנטנות קולטות שידורים מלוויינים. הייחוד של החברה הוא בהיותה היחידה שמסוגלת לפתח אנטנה שמאפשרת למטוסים לקלוט את שידור הלוויינים גם מעל אוקיינוסים, ולא רק כאשר המטוס נמצא מעל מדינות.
האנטנות של החברה נמכרות בלמעלה מ- 43 חברות תעופה שונות, ועד כה היא מכרה כ- 1200 אנטנות, וברשותה הזמנות לעוד כאלפיים. במרכז הפיתוח ביקנעם מועסקים כ- 40 עובדות ועובדים, והמרכז משתרע על שטח של כ- 1700 מ"ר. החברה כאן תנוהל בשיתוף ע"י ברינדר  באתיה  וערן בורנשטיין.


בחברה עובדים במרץ על הדור הבא של האנטנות, במטרה לפתח קשר טכנולוגיה מטוס מתחדש ומתקדם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


טקס חנוכת מרכז הפיתוח כלל גם סיור בחברה ובמעבדות שלה כולל בחדר מיוחד אשר בולם רעשים ואלקטרוניקה ובו מודדים כל אנטנה ואת הביצועים שלה. בחברה דאגו לרווחת העובדים והמקום כולל גם חדר כושר משוכלל, חדר שקט להתרגעות עם ספות מסאז ועוד.

במהלך הטקס בירך ראש העיר סימון אלפסי על הקמת מרכז הפיתוח ביקנעם, ואמר שהקמת מרכז הפיתוח פה משתלב היטב עם אופי פארק ההיי טק ביישוב שמאכלס כמאה חברות הייטק כאשר כ- 30% מהן מרכזי הפיתוח, ואלו מתווספים לארבע חממות טכנולוגיות שבפארק. החברות הללו, הוסיף ראש העיר, משתפות פעולה באופן קבוע עם חברות אמריקאיות, אירופאיות, סיניות ויפניות ומביאות בשורות לעולם כולו.

ראש העיר של יקנעם אלפסי:" אני מברך את  חברת "פנסוניק אוויוניקס" על שבחרה להצטרף אלינו. מדובר בחברה בינלאומית מן המובילות ביותר. יקנעם היא מרכז מוביל גם בדרכי תחבורה, וגם בקליטת כוח אדם איכותי ממוסדות אקדמאיים שכאן באזור. מיקנעם יוצאים פיתוחים מובילים לעולם כולו, ואני מאמין שמרכז הפיתוח כאן יהפוך למרכז עולמי".

נשיא ומנכ"ל "פנסוניק אוויוניקס," פול מרג'יס: "מרכז פיתוח האנטנות בישראל של "פנסוניק אוויוניקס" מהווה חלק חשוב מהחברה ומהאסטרטגיה העסקית שלה תוך יצירת יתרון תחרותי המאפשר לחברה  להיות צעד אחד לפני המתחרים עם מוצרים בקדמת הטכנולוגיה. מרכז הפיתוח בישראל מפתח מערכות מתקדמות כאלו עבור החברה".