יקנעם: מתיחת פנים לבריכה בישוב

מועצת עיריית יקנעם אישרה בישיבתה האחרונה תקציב נוסף של למעלה מ- 1.4 מש"ח לשיפוץ הבריכה היישובית, וזאת בנוסף לתקציב של
800 אלף ש"ח שאושר כבר בעבר. סה"כ אושרו עד כה כ- שני מיליון וחצי ש"ח לשיפוץ ושדרוג הבריכה העירונית. אישור הרחבת התב"ר הוא פועל יוצא של הרחבת העבודות, וגיוס כספים של ראש העיר.
מעיריית יקנעם נמסר כי כי מטרת הפרויקט להשלים בריכה בישוב שתשרת את כל תושביה גם בקיץ וגם בחורף, ולכן חלק מהשדרוג כולל  הפיכת הבריכה למחוממת.
כל זה מצטרף לעבודות שכבר בוצעו בעלות של כ- 800,00 ש"ח שמסגרתם שודרגו שתי הבריכות שבמקום. התאמתם לתקני משרד הבריאות. עוד במסגרת העבודות, בבריכת הפעוטות בוצע בין היתר עבודות טיפול ורידוד הבריכה שהותאמה לגודל הנדרש התקני. כמו כן הוצללה הבריכה ונבנו תעלות גלישה ומכלי איזון.

שיפוץ המקלחות המקלחות בברכה העירונית ביקנעם
שיפוץ המקלחות בברכה העירונית ביקנעם

בימים אלו מסיים הקבלן את שלב ב' של ביצוע העבודות שכולל את הקמת המלתחות, השירותים, המזנון והקופה, וכן הסדרת החניה שבמקום. במסגרת העבודות הללו תוסדר גם הכניסה החדשה לבריכה מרחוב רימון (ליד מגרש הכדורגל).
ההערכה לעלות ביצוע כלל העבודות של הפרויקט צפוי להסתכם בכ:  6-5 מש"ח, והעבודות יתקדמו בהתאם לתקציבים שיגייס ראש העיר.

ראש העיר, מר סימון אלפסי: "אנחנו ממשיכים לשפץ ולשדרג את הבריכה היישובית עבור כל תושבי יקנעם. המטרה שלנו בשיפוץ הבריכה היא שכל תושבי יקנעם אשר חפצים בכך יוכלו ליהנות ממנה.  הבריכה מתאימה, הן לשחייה בקיץ, והן לשחייה בחורף. אני שמח שאני שהצלחתי לגייס עוד כספים לטובת שיפוץ הבריכה, ואנחנו כל הזמן דואגים עוד ועוד לשדרגה".

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|