יקנעם: טיילת היער מתרחבת

בטיילת היער המיוחדת, עבודות ההרחבה יכללו סלילת שביל אופניים ושביל להולכי רגל.בהשקעה של 1.2 מש"ח. צילום: דוברות עיריית יקנעם

עיריית יקנעם ממשיכה להרחיב את טיילת היער, ובימים אלו החל ביצוע שלב ג' של עבודות ההרחבה, מרחוב שניר ועד החיבור לשכונה הירוקה החדשה 'שער הגיא'. בשלב זה תוארך הטיילת בקילומטר אחד נוסף. עלות ביצוע עבודות ההרחבה בשלב זה עומד על כ- 1.2 מש"ח. אורכה הכולל של הטיילת הוא כ- 2.5 ק"מ.

במסגרת עבודות ההרחבה כפי שנעשה בשלבים קודמים בטיילת, ייסלל שביל רכיבה על אופניים, ושביל להולכי רגל. כמו כן, לאורך הטיילת יושמו  פינות ישיבה. צפי לסיום העבודות בעוד ככשלושה חודשים.

טיילת היער ביער אליקים הינה טיילת מיוחדת אשר נמצאת בקו מגע היער בשכונות היישוב.  הטיילת נחשבת לאחת הטיילות המובילות ביקנעם. הטיילת בנוסף ליתרונותיה הרבים כמקום בילוי זמן פנאי לכל המשפחה, מהווה גם חיץ בין היער לבין בתי התושבים, דבר שהוא בעל חשיבות רבה לאור הלקחים שהופקו לאחר השריפה בכרמל.
בטיילת ניתן ליהנות מזמן פנאי בטבע הכולל אפשרות לעשיית ספורט, הליכה בטבע, רכיבה על אופניים, קריאת ספר ועוד.

ראש העיר, מר סימון אלפסי: "אנחנו שמחים להמשיך ולהרחיב ביחד עם הקרן הקיימת לישראל את טיילת היער, ולחבר אותה לעוד נקודות ביישוב, מה שבסופו של דבר ייצור טיילת רצופה אטרקטיבית ומובילה. מיקומה של טיילת היער הוא מיוחד במינו, והמטיילים בה נהנים לצד ספורט והנאה גם מנופים ירוקים מהממים. אני מודה לקק"ל על כל שיתופי הפעולה איתנו, ועל הפרויקטים שאנו מובילים לרווחת תושבי העיר".