יקנעם: בקרוב פארק אקסטרים גדול בעיר

החלו העבודות להקמת פארק אקסטרים בשכונת שער הגיא, והוא ישתרע על שטח של כ- 40 דונם, ויוקם בעלות של כ- 15 מיליון ₪. בפארק יותקנו מתקנים אתגריים בדומה לתכנית 'נינג'ה ישראל', מגרשי משחקים, פינות תצפית ועוד. הדמיה: מילר-בלום תכנון סביבי בע"מ

העיר יקנעם ידועה בהיותה עיר הפארקים, ובימים האחרונים החלה העירייה באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח יקנעם בביצוע עבודות תשתית לבניית המגה פארק –  פארק רכס ענק בעלות של כ- 15 מיליון ₪.
הפארק החדש ייבנה בשכונת שער הגיא על שטח של כ- 40 דונמים. הפארק  יכלול בין היתר: פינות למתקני נינג'ה בדומה לתכנית האקסטרים הפופולארית נינג'ה ישראל, מגרשי משחקים, מגרש מיני פיץ', מתקני כושר, שבילי הליכת יער, פינות תצפית, פינות ישיבה ועוד.
משך זמן העבודות הצפוי להקמת הפארק הוא כארבעה עשר חודשים. הפארק יתחיל ברחוב 'החורש' שבשכונה וימשיך עד לחלקה המערבי של השכונה. אורכו הכולל של הפארק עומד על כ- 600 מטרים. הפארק ישרת את תושבי שכונת שער הגיא, ואת שאר תושבי העיר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"] 


בניית הפארק היא חלק מקידום התכנית לפיתוח שער הגיא אשר כוללת גם מבני ציבור, פארקים ועוד. בניית הפארק היא חלק מהשלמת עבודות הפיתוח בשכונה הירוקה.
ראש עיריית יקנעם, מר סימון אלפסי:"יקנעם ממשיכה לגדול ולהתפתח ולהיות עיר פארקים מובילה לרווחת תושביה. בניית שכונת שער הגיא מתקדמת בהתאם לפיתוח התכניות שנקבעו תוך מענה למכלול השירותים והצרכים לתושבים. יקנעם היא עיר צעירה עם ילדים ובני נוער רבים, וחשוב לנו לבנות פארקים מאתגרים להנאתם. פארק הרכס הוא שילוב מושלם של אקסטרים, טבע וזמן פנאי איכותי למשפחה כולה.  הפארק יכלול אטרקציות רבות לחובבי האקסטרים והטבע, ובכלל לבני נוער, ילדים ומשפחות. פארק הרכס מצטרף לשורה של פארקים אטרקטיביים שבנינו ביישוב, ואני בטוח שההנאה בו תהיה מושלמת".