יצירתי: מדריכת הכושר מעפולה שמחזקת ביטחון עצמי בעזרת ריקודי בטן

ארלט לסרי, מדריכת "טי.אר.אקס" ו-"דראמס" מסייעת למתאמנים בקאנטרי להיכנס לקצב ובמקביל מחזקת דימוי עצמי של נערות ונשים באמצעות ריקודי בטן מקפיצים

לרפואה המודרנית שלל אמצעים לסייע בהתגברות על פציעות של מתאמנים ולצד זה להגביר את הביטחון העצמי, באמצעות טיפול תרופתי או שיחות עם אנשי מקצוע.
ארלט לסרי, מדריכת "טי.אר.אקס", "דראמס" וריקודי בטן, מוכיחה שאפשר להתגבר גם על הקשיים וגם על הדימוי העצמי בדרך אחרת, במסגרת פעילות ספורטיבית ואקטיבית שהיא עורכת לאורך ימות השבוע בקאנטרי בעפולה.
לסרי, 57, אם לשלושה ילדים, תושבת שכונת גבעת המורה בעפולה מועסקת בקאנטרי מזה 14 שנה. המתאמנים שמגיעים לשיעורים שלה הפכו ברבות הימים גם לחברים וחברות בעבורה, והיא תמיד מקפידה לשאול לשלומם ולסיבת היעדרותם, באם הם לא מגיעים.

בכושר. ארלט לסרי
בכושר. ארלט לסרי

המתאמנים בקאנטרי מספרים כי לסרי תומכת בהם רבות, בעיקר במתאמנים ששבים להתאמן אחרי פציעות או כאלה שחשים כאבים כאלה ואחרים, "אני שמחה מאוד לעזור למתאמנים", היא אומרת, "לשמחתי מגיעים לשיעורים שלי המון מתאמנים בכל הגילאים, החל מגיל שלוש ועד גיל 80. הפעילות מנקודת ראותי משלבת המון אספקטים. היא חברתית, ספורטיבית, מאפשרת לשרוף קלוריות ולהתחטב וכך, בדרך זו גם לשפר את הביטחון והדימוי העצמי. לאורך השנים יש אצלי מתאמנות בשיעור ריקודי הבטן שעברו תהליך העצמה של ממש. חלקן היו ממש מבוישות אבל אט אט הן נפתחו בקבוצה והתחזקו- במהלך הריקודים. היום הן מרגישות הכי בטוח ופתוח שאפשר עם הדימוי העצמי שלהן וזה מספק מאוד. אני עובדת על חיטוב, מיצוק, חיזוק הבטחון העצמי ועוד ערכים נלווים. מבחינתי, אין תחושה יותר משמחת לקבל פידבקים מהמתאמנים והמתאמנות שמחמיאים לי על השיעורים, ומקפידים גם להגיע.
לצד הפעילות בקאנטרי פועלת ארלט גם בבית עמית בעפולה עלית, שם היא עובדת בהצלחה רבה עם המשתתפים בעלי הצרכים המיוחדים.

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|