יפעת: נחנך מתחם מתקני כושר שהוקם בתמיכת משרד החקלאות

היוזמה להקמת המתחם הייתה של מלכי לביא, מנהלת האגודה. היישוב נענה לקול קורא של משרד החקלאות אשר השתתף במימון הקמת המקום, זאת בכדי להגדיל את היצע מתחמי הספורט ביישוב

בקיבוץ יפעת קיימים כוחות של ותיקים לצד צעירים, מעורבים, אכפתיים, קשורים למקום ולעשייה החקלאית, הקהילתית והכלכלית. בשנים האחרונות, תחום הספורט פורח ביפעת ולכן עלה הצורך בהקמת מתחם עם מתקני כושר.
היוזמה להקמת המתחם הייתה של מלכי לביא, מנהלת האגודה. היישוב נענה לקול קורא של משרד החקלאות אשר השתתף במימון הקמת המקום, זאת בכדי להגדיל את היצע מתחמי הספורט ביישוב.
הוקם מתחם ספורט לתפארת- מיקומו המרכזי מאפשר ומזמין שימוש נרחב של כלל הקהילה במתקנים הקיימים, כאשר הם מתאימים לכל הגילאים, מגיל 14 ועד 114.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


קרבתו לבית הספר 'העמק המערבי' נותנת מענה גם לציבור התלמידים הנרחב. במקום הוקמה סככת צל המאפשרת שימוש גם בשעות השמש, נשתל דשא המספק אי ירוק חדש בלב הקיבוץ, לצד עצי פרי קטנים, גינת נוי ופינת תבלינים.
אייל בצר, ראש המועצה, אמר באירוע: "מרחיב את הלב לראות את הקיבוץ צומח ומשתנה, מתאים את עצמו לצרכי הקהילה ועדיין שומר על מנהגיו, אופיו וחוזקו. ואתם, המשיכו בתנופת ההתחדשות ותיהנו מפירות העשייה. שתהיה לכולנו שנה טובה, שנת בריאות וכושר."

 

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|