יפה לה לקארין יוסף היפה שמתכוננת לפורים. מאיר בן סהן ואלי אוחנה בתיאום אופנתי. פלאש! – רכילות בעמק

הלוק עוצר הנשימה שלפניכם שייך לקארין יוסף, בת 20 מעפולה שהגיעה ליום צילומים לפורים אצל המאפרת חני בלינסקי שהייתה אחראית גם על הצילום והסטיילינג המשובח.

שישי. מקלות וניל. עפולה. קובי אוחנה ורעייתו נהנים מקפה של בוקר פלוס כמה מאפים ריחניים ועסיסיים. לזה אנחנו קוראים זמן איכות

המדור בעד עודד עקיבא, שלקח פסק זמן קטן עם המשפחה מהפועל עפולה
המדור בעד עודד עקיבא, שלקח פסק זמן קטן עם המשפחה מהפועל עפולה

עודד עקיבא יצא בשבת כמו כל עם ישראל לשבת בטבע והגיע לנחל חרוד בפאתי בית שאן. שלושת הנסיכות שירה רוני וגילי הצטלמו עם אבא למזכרת.

• אהבה באוויר: כולנו חגגנו את יום האהבה הבינלאומי וגם ב-BBB  רמת ישי חוגגים עם ארוחה זוגית בעלות מיוחדת. לכבוד הולנטיין נספר לכם על הזוג החדש והיפה של המסעדה המצליחה, תכירו את מלי פרץ ואלון הרשקוביץ שניהם הכירו במסעדה ומטפחים לאחרונה זוגיות צמודה ביותר

צוות מקצועי ב- "מדרסים 2000"

הצוות המוביל והמקצועי של "מדרסים 2000", בעפולה ידאג לכם כמו שכתוב בספר. אחרי ביקור קצר מובטח לכם שתרגישו מיד יותר טוב.

 

• אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, צעד בשבת האחרונה לצד ראש המועצה המקומית זרזיר, עטאף גריפאת, בארוע הססגוני "שכנים ונהנים"

המדור התרשם מהתיאום האופנתי במעילים בין מאיר בן סהל לאושיה אלי אוחנה
המדור התרשם מהתיאום האופנתי במעילים בין מאיר בן סהל לאושיה אלי אוחנה

מאיר בן סהל נתקל במשחק של מכבי חיפה במגה כוכב במיל' אלי אוחנה, כיום פרשן ערוץ הספורט. התיעוד היה מתבקש.


 הפעיל החינוכי-חברתי פיוטר וריאט חגג השבוע את יום הולדתו. תרשו לנו לאחל לו את כל הטוב שבעולם

• טובה נווה, שרה בר-און, אירה רימן ופולנה סוקולובסקי שהגיעה יחד עם הנכדה המקסימה, אליה בת ה-3 בילו בשישי האחרון בקפה קפה המוחדש בטבעון בארוחת הבוקר מפנקת במיוחד

גניה הבעלים יחד עם קמי- מנהלת החנות מניה ג'ינס. רוצו יש מבצע מטורף
גניה הבעלים יחד עם קמי- מנהלת החנות מניה ג'ינס. רוצו יש מבצע מטורף

 

הצוות המוביל של מניה ג'ינס בעפולה מזמין אתכם להנות ממבצע מטורף שלא כדאי לכם לפספס: מאות פריטי לבוש ואופנה עדכניים – אחד פלוס אחד. בתמונה: גניה הבעלים יחד עם קמי- מנהלת החנות.

שני בשבוע. עפולה. המלחשש הסמוי שלנו קולט מפגש פסגה- נדל"ן-קולינאריה שכולל את ליזט, אשת הנדל"ן מפא"י נכסים יחד עם נטלי מחצ'פורי – הבית של האוכל הגיאורגי. השתיים נהנו מקרן שמש מאוחרת. בכיף.