מור בן מויאל המדהימה מתכוננת לעצמאות באיפור כחול לבן אצל הגורו בועז שטיין. פלאש! – רכילות בעמק

חגיגת העצמאות של גורו המייקאפ בועז שטיין לרוב באה לידי ביטוי כמתבקש בצבעי כחול ולבן. היפהפייה שבתמונה, מור בן מויאל,  כל כך שמחה שמדובר באיפור פטריוטי, אך לא ידעה כי אצל הגורו לא הכל מתחיל בפודרה ונגמר בליפסטיק. היא הופתעה לגלות כי על פניה מופיעים רק חלקים מהדגל הלאומי והוא אינו מאופר בשלומותו. לשאלתה מדוע? השיב שטיין  "יש לנו עוד דרך לעשות, אנחנו עוד רכים בשנים, חייבים ללמוד להכיל את כולם כי אין לנו ארץ אחרת". צילום: ניסים פרץ.

שישי. לירון רמתי, שסלסל בקול ענוג בתכנית כוכב נולד משחרר אבק של כוכבים בקבלת שבת שנערכת בפיצוציה המלאכה 10 בעפולה. וכמובן שהיו גם כמה וכמה סלפיים מתבקשים.

נפגשו לחומוס ודיסקוסים הפרלמנט הצעיר של כפר יהושוע ואלון הגליל

כולם נפגשים בחומוס הגדול. החומוסיה החדשה שנפתחה לאחרונה באזור המסחרי הישן ברמת ישי מושכת אליה מידי יום עשרות לקוחות חדשים. השבוע הגיעו החברים ממושב כפר יהושע ומאלון הגליל להתענג על מנה מפתה. אנחנו תפסנו השבוע לתמונה את דן בר שירה, חגי מאירי, נועם קוטלר, דן לוין, ישי גבריאל ויפתח הלוי.

• מנשה מלכין, איש הפרסום והתקשורת מ"קונספט" יחגוג בעוד 24 שעות את יום הולדתו. מזל והרבה טוב.

אהבנו את הבוק המשפחתי של משפחת ברנט מגן נר זכו
חמודים. אהבנו את הבוק המשפחתי של משפחת ברנט מגן נר

בני משפחת ברנט מגן נר, שכוללת את ההורים יניב ושרון, יחד עם ילדיהם, התכנסו השבוע ל'סשן' צילומים מרהיב למרגלות הגלבוע לאחר שזכו בהגרלת "בוק במתנה" של צוות דאבל קליק. יפה להם.

 

• אלון חן, קודקוד הסלולאר של העמק רגיל כבר לקבל פרגונים ופידבקים חיוביים. השבוע הוא קיבל עוד פוסט מפרגן ממשפחה לאחר שתיקן כמו תמיד במהירות וביעילות את מכשיר הטלפון הנייד של בנם. פעם צדיק, תמיד צדיק.

אביטל חורב לא רק מנהלת ביה"ס לעיצוב פנים. הרשימה אותנו בלהטוטי ג'אגלינג

↑ אביטל חורב, מנהלת בית ספר 'בי-פנים' למקצועות עיצוב הפנים בקיבוץ אלונים, השתתפה השבוע ביום צילומים מהנה במיוחד בסניף מטבחי ארן- עפולה, שם היא הציגה יכולות ג'אגלינג מרשימות.

• שי אלט, המדברר של הגלבוע היה השבוע מאושר קצת יותר מתמיד. ולא, זה לא קשור ליום העצמאות שבפתח אלה לניצחון של האדומים מתל אביב, קבוצתו האהודה בכדורגל. ככה זה שאדומים בנשמה..

יפה לה לאיריס מחברת אחים שרבט, עסוקה עסוקה אבל לא מוותרת על חיוכים מקסימים
יפה לה לאיריס מחברת אחים שרבט, עסוקה עסוקה אבל לא מוותרת על חיוכים מקסימים

↑ איריס מנהלת החשבונות של אחים שרבט בעפולה נקלטה בעדשתנו בעוד יום עסוק ושגרתי. למרות הכל הצלחנו לחלץ ממנה חיוך מלא אנרגיות חיוביות.

אורח מזמר במדשאות מכללת עמק יזרעאל. חדי העין, חובבי ז'אנר המוזיקה הים התיכונית, הבחינו השבוע בזמר אבי סינוואני ("אשה בונה, אישה הורסת") משלים עוד פרק לימוד במהלך לימודי התואר הראשון שלו.