מפחיד! ילדה בת 8 מהאזור, נחטפה על ידי פדופיל שנעצר בזכות תושיתה

החשוד במעשה נעצר בעקבות תיאור מדויק של הילדה את זירת התקיפה. כנגד החשוד מתנהל בימים אלו בנוסף תיק פלילי על תקיפה מינית של ילדה בת 5

פדופיל כבן 50 שפעל באזור, נעצר לאחרונה, לאחר שתקף ילדה בת 8, ונעצר על ידי המשטרה כאמור בזכות תושייתה. מקרה התקיפה אירע האמצע חודש מאי, כאשר עצר החשוד עם מכוניתו ליד הילדה שעשתה את דרכה לביתה מסבתה, ובתואנות שווא, פיתה אותה לעלות לרכבו לאחר ששאל לשמו של אביה טען שברשותו מכתב המיועד אליו, והוא יסיע אותה לביתה. בדרך לזירת התקיפה, כשהבחינה הילדה כי לא פנו בפניה המובילה לביתה אלא בכיוון הנגדי, הרגיעה באומרו כי כי גם בדרך הזו ניתן להגיע אל ביתה.
בהמשך הנאשם נסע לשטח פתוח המוקף בתים הנמצאים בהליכי בניה, הפשיט את הילדה וביצע בה מעשים מגונים שעד אשר הגיע לסיפוקו המיני.
בסיום התקיפה, התרה החשוד בילדה בל תספר את אשר אירע, והסיע אותה בחזרה לביתה. הילדה שרצה לביתה מבוהלת ובוכייה סיפרה את כל מה שארע לה, וביחד עם הוריה הגיעו מיד לתחנת המשטרה בצפון והגישו תלונה.
בהתאם לתיאור הילדה חוקרי המשטרה הגיעו לשטח אותו תיארה בפניהם, ולאחר שביצעו מספר פעולות חקירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים והצליחו לאתר חשוד במעשה בשנות ה-50 לחייו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

החשוד נעצר, ומעצרו הוארך מפעם לפעם בבית משפט השלום בנצרת עד שהחוקרים הצליחו לאסוף את כלל הראיות, ופרקליטות מחוז צפון גיבשה כתב אישום כנגדו בגין חטיפה לשם ביצוע עבירת מין, מעשים מגונים ושיבוש הליכי משפט, ובקשה את מעצרו של החשוד עד לתום ההליכים.
מהמשטרה נמסר כי מחקירתו של החשוד עלה כי מתנהל כנגדו תיק פלילי נוסף בו הוא נאשם בפגיעה מינית בילדה כבת 5. עוד עלה מהחקירה כי החשוד הפר את תנאי השחרור שבית המשפט הטיל עליו בעקבות תקיפתו את הילדה בת החמש.
מפרקליטות מחוז צפון נמסר כי בקשת המעצר עד תום ההליכים הינה תחת איסור פרסום, וכן התיק יתנהל על פי החוק בדלתיים סגורות.
בהודעת המשטרה נמסר כי היא קוראת להורים ואפוטרופוסים לשוחח עם הילדים על סכנות הפדופילים, להיזהר גם ברשתות החברתיות ולהסביר להם כי בכל מקרה שבו זר פונה אליהם, אסור לענות לו ויש לפנות ולספר על כך למבוגר האחראי.

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|

קטין מהאזור תמך בחמאס ולבש סמני ארגון טרור

|