ייצוג מכובד למפעלים צפוניים בטקס "פרס התעשייה 2015"

טקס "פרס התעשייה 2015" של התאחדות התעשיינים, נערך בשבוע שעבר בתל אביב, במעמד נשיא המדינה, רובי ריבלין, נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש ואנשי תעשיה צפוניים. במסגרת האירוע זכו גם מפעלים צפוניים בתואר המכובד. מבין הזוכים בפרס, גם חברות עם פעילות ענפה בצפון.
לדברי ליאור אפלבאום, מנהל מרחב צפון בהתאחדות התעשיינים: "אנו רואים בהמשך עידוד צמיחתה של התעשייה הצפונית כיעד אסטרטגי ראשון במעלה. בשנים האחרונות גדל חלקה של התעשייה בצפון הארץ בהיקפי הפעילות היצרנית והייצוא לחו"ל, וזו מגמה מבורכת. התאחדות התעשיינים מרחב צפון מברכת את הזוכים בפרס התעשייה, התורמים לחיזוק חוסנה הכלכלי של הפריפריה הצפונית".

מחלבת תנובה החדשה בתל יוסף
מחלבת תנובה החדשה בתל יוסף

בין זוכי "פרס התעשייה" בצפון, גם עד לאחרונה, מנכ"ל "תנובה", אריק שור. לחברה מחלבה בפארק תעשיות "אלון תבור" ובתל יוסף. בין נימוקי השופטים להענקת הפרס: "לאורך קריירה של למעלה מ- 35 שנים בתפקידי ניהול בכירים, אריק הוביל אסטרטגיה של עצמאות תעשייתית, שתרמה רבות לחזקתה ועוצמתה של התעשייה המקומית.


בכל תפקיד אותו מילא, שם דגש על ייצור ישראלי והטמעת חדשנות טכנולוגית, כל זאת תוך יצירת מקומות עבודה חדשים ומתן פרנסה לעובדים בכל רחבי הארץ ובפרט בפריפריה. בד בבד, אריק הוביל את "חזון העובד הישראלי" וקידם יחסי עבודה תקינים במשק, שמירה על כבוד העובדים ושיפור תנאי העסקתם. על תרומתו זו לחברה לתעשייה, יש להוקירו ולהעניק לו את פרס התעשייה".

עוד כתבות שיעניינו אותך:

מבמת הריקודים הבינ"ל לנטרול מחבלים: המסלול של אנה צ'נוה מנוף הגליל

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|